Buddy Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 har nett funne ut at ene fjæra bake er knekt å tenker på å kjøpe senke fjærer,eller komplett sett. noen som har erfaringer med det komplette settet på gs bildeler til 2889 kr og 2990 fra supersport ? eller like godt å kjøpe BARE senke fjærer fra feks eibach? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Får det du betaler for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 hva betyr det ? skal eg kjøpe det dyreste senke settet de har då ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Eibach er kvalitet så det holder, og med lite senk (som Eibach gjerne har) vil det ikke være noe behov for skifte av støtdemperne. Det sies at man kan senke opp til 40mm uten å skifte dempere, men det skader jo selvfølgelig ikke å skifte dem heller til noe som er tilpasset senking. At du får det du betaler for tilsier jo at betaler du 3tusen for 4dempere + fjærer så holder nok ikke demperne like lenge som noen kvalitetsdempere fra f.eks. Bilstein som koster 7-9tusen for 4stk + senkefjærer fra Eibach til et par tusen. Du må bare selv se hva du er ute etter. Skal du ha bilen lenge kan det være greiere å investere i noe skikkelig enn dersom du bare har planer om å ha den et år eller noe sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Anbefaler einbach 30\20 til orginal dempere,passe senk på en bmw,mer senk krever en 4 hjul kontroll pluss at komforten blir (veldig)dårligere er egen erfaring.Einbach er ihvertfall verd de ekstra kronene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 ok takker for gode svar hvor selger de eibach fjærer med 30/20mm ? har sjekka på senk.no og gs men fant ikke. har ikke så veldi lyst å bestille ifrå koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yxrkt Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Anbefaler einbach 30\20 til orginal dempere,passe senk på en bmw,mer senk krever en 4 hjul kontroll pluss at komforten blir (veldig)dårligere er egen erfaring.Einbach er ihvertfall verd de ekstra kronene. så senker du mere en 30 så trenger du ikke 4hjulskontroll ? skiver du de inn i vognkortet og? mener å huske en som fikk skrevet 35 i vognkortet uten 4hjulskontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Jeg kjører med Supersport og det fungerer helt greit til vanlig kjøring. Har enda ikke fått montert demperne foran, men bak er bilen stiv og fin ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Du må jo demontere like mye uavhengig hvor mye senk du setter på; så firehjulskontrollen bør man ta uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Du må jo demontere like mye uavhengig hvor mye senk du setter på; så firehjulskontrollen bør man ta uansett. ka e 4hjuls kontroll ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yxrkt Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 http://www.svenn.ls.no/dav/CA3CDDAD20AB ... ument.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Jeg husker jeg kjøpte noen billige Jamex 30mm senkefjører foran for 800kr tror jeg. De har jeg kjørt 70000km med og hadde aldri noe kødd med de. Jeg var også usikker på hva jeg skulle kjøpe, om jeg ville ha dyre eller billige fjører, men det er jo helt opp til deg hvor mye penger du vil legge i det . Ikke alltid det dyreste er det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Anbefaler einbach 30\20 til orginal dempere,passe senk på en bmw,mer senk krever en 4 hjul kontroll pluss at komforten blir (veldig)dårligere er egen erfaring.Einbach er ihvertfall verd de ekstra kronene. så senker du mere en 30 så trenger du ikke 4hjulskontroll ? skiver du de inn i vognkortet og? mener å huske en som fikk skrevet 35 i vognkortet uten 4hjulskontroll. Nei kontroll bør man ta uansett,det jeg mener er at med lite senk er det ikke helt nødvendig hvis dekkene slites jem og bilen går stabilt uten sporing og vibrasjon,men skal det bli bra bør man ta målebrev på verksted uansett hva man skifter i for\bak stillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaws Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Eg kjøpte eibach 30/30 på min e36 og det funker helt fint, god kjørekomfort og passe stiv/lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå