Spinx Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Hva blir finest på min E36 den orginale fangeren med plasstik "gitter"? Eller sånn metal gitter? Har mest lyst på M front men må vente litt til lommeboka fyller seg opp igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Er det slik engangsgrillnetting du mener? For å "style" orgfangeren? Da syntes jeg du ska beholde den slik den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Dropp det å spar de pengene til m-front er min mening vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Behold for all del orginalrillene, men du burde lakke den øverste "lista" over rillene også, da blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 ikke ødelegg den originale fangeren din med sånn jalladritt. det er så stygt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Behold den org inntil du har midler til en ekte M front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Ikke no å tenke på engang. Behold den som den er og spar til M-front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Ok dette var jo gangske klart at jeg burde beholde orginalrillene;) Noen som vet sånn ca det koster får den billigste m3 fanger + en grei lakkering? bare sånn ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 sett inn metall netting! mye finere... de har ok fangere på ebay, eller så er det jo det kampanje tilbudet på full m-tech her på forumet en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 hør med de på st-import.. det er vel de mysild mener tenker jeg.. http://www.st-import.no rimelige priser og grei service.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 stemmer var de jeg tenkte på og det med nettingen, det er bare tull! blir for mye civic med metalnetting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Tror den billigste m-tech fangeren her inne koster rundt 2600kr. Lakkering koster nok et par tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 lakkering kjenner vi et par som kan ta hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 hva slags pris snakker vi da mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 det er vel ikke godt å si må høre med simonsen eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå