Glenno Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Ja da var jeg hjemme etter fantastisk fin dag. Mange fine biler, fin kjøring, sosialt stemning med gamle og nye ansikt. Selv fikk jeg kjørt en tur på familie kjøringen og små pressa bak i noen svinger Dr_S (in my dream, he he), så fornøyd med det. Gratulere SteffanC med sin nye touring også. Skikkelig lekker maskin . Så takker for en strålende dag folkens, kansje vi sees igjen imorgen også. De som ikke fikk vært der idag men har mulighet bør ta seg turen imorgen. (merklig ikke får lasta opp bilder da?. Jpg og bare på 200kb pr.bilde)
R Andersen Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Jeg har også hatt problemer med bildeopplasteren her, så jeg la de ut på photobucket.com.
Glenno Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Skrevet Mai 31, 2008 Prøver igjen men med photobucket. Ja fint med flere mld om dette så jeg ikke prøver løse noe som ikke lar seg løse ,-) Rå kjerre du skal selge R Andersen, dessverre litt dyr for min del. Edit: da gikk det med photobucket iallfall. Som dere ser for de av dere som har sett bilen min tidligere, fikk jeg på facelift front in time. Men dessverre fikk jeg ikke justert panseret. Men får ta det en annen dag .
Haug Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Virkelig synd jeg måtte jobbe i dag :/ Så ut som om det var mye fint å se på
Glenno Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Skrevet Mai 31, 2008 Virkelig synd jeg måtte jobbe i dag :/ Så ut som om det var mye fint å se på Kremt kremt selvfølgelig den røde touringen der? he he . Joda utrolige mange som hadde jobbet mange timer med sine biler så mye perfiksjonerte biler se. Tror kansje bmwccn må satse litt hardere på ustillingssiden for ser ut for være intresse for dette etter pratet men noen idag. Men Kommer du imorgen da Haug?
Haug Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Det høres jo bra ut. Nei får dessverre ikke mulighet til å dra nedover i morgen heller. Driver å ordner med bilen før den eventuelt blir solgt iløpet av neste uke.
Lars89 Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Hvor stort er egentlig dette treffet? Vurderer å kjøre 4-5 timer hver vei bare for å se. Og når åpnes det for publikum?
Glenno Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Skrevet Mai 31, 2008 Hvor stort er egentlig dette treffet? Vurderer å kjøre 4-5 timer hver vei bare for å se. Og når åpnes det for publikum? Er vel noe av det største innen bmwmiljøet her i norge. Entustiaster innen bmw samles for treff. Bane, ustilling, dele erfaringer, sosialt etc.. Om det er verdt blir kansje inviduelt men for egen del syntes jeg det er utrolig verdt. Har ca 2timer kjøre vei. Vet det idag var folk fra Hugesund og bergen for nevne noen deler av landet som deltok. Finner mere info .her over helgens treff.
ParamedicX5 Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Virkelig synd jeg måtte jobbe i dag :/ Så ut som om det var mye fint å se på Kremt kremt selvfølgelig den røde touringen der? he he . Joda utrolige mange som hadde jobbet mange timer med sine biler så mye perfiksjonerte biler se. Tror kansje bmwccn må satse litt hardere på ustillingssiden for ser ut for være intresse for dette etter pratet men noen idag. Men Kommer du imorgen da Haug? Helt enig mht innlegget her. Vi kom en tur i dag, og kom ca kl 13. Da fikk vi ikke engang komme inn på område, da det ikke var "plass". Inne finner vi biler "hulter til bulter". E30, E39, E46, E60 omhverandre, inniblandt der også noen "salsgstands". De få som stilte ut noe for salg, var ikke å se (bl.a. DekkShop og Harte/Strandveien Auto) ved sine "stands. Får en som er litt intr. å komme for å se biler utstilt, må jeg si at dette er siste gangen min... Jeg har vært litt på forskjellige treff opp igjennom min bileier-tid, og makan til manglende organisering av utstillingsbiten skal man nok minst til Lada for å finne. For ren banedag, er det jo topp, men med full akivitet på GoKart-banen var det knapt parkering. I tillegg er det helt utrolig at Norges Nasjonalanlegg har en adkomstvei på en grusvei med en kvalitet som kyr i Gudbrandsdalen ikke engang ville gått på. Aldri hatt mere støv i bilen jeg... Her skulle man heller lagt det til dag med mindre andre aktiviteter samtidig (GoKart), der men kunne slik som bl.a. Opel-klubben gjør,- har utstilling på selve GoKart banen, der alle bilene står fin på rekke og rad, hvor klubbene har klart å få sponsorer til å sette opp salgsboder og litt show, og banekjøringen foregår på banen ovenfor. De klarer det med 50% av antallet medlemmer,- da bør BMWCCN også klare det. Uansett,- håper jeg ikke oppfattes som sutrete, men kun skuffet over at "årets happening" ikke var bedre. Vårmønstringen på Valle Hovin i Oslo, virket 100 ganger mere organisert, (selv om det kun var "utstilling"),- men det kunne man også fått til på Rudskogen, kombinert med salgsboder og banekjøring. God helg...
Steffan C Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Gratulere SteffanC med sin nye touring også. Skikkelig lekker maskin . Takk for det Glenn, og det var hyggelig idag da . Når det gjelder meg & den nye bilen, så tror jeg den var litt for ny for meg idag. Har liksom ikke fått sjekket og blitt kjent med den ennå, og det hjalp jo heller ikke med den følelsen, etter det ikke var litt antydning til strøm på den etter første heat . Kjennte jeg ble litt småstressa, og trodde jeg hadde kjørt den i stykker etter tre dager... Kan si at jeg ble glad da jeg fant ut at det var kun minus polen som hadde hoppet av (ledningen). Så fikk kun totalt 35km på Rudskogens asfalt denne gangen. Men lover å komme sterkere tilbake senere, med bedre understell, skikkelig hjulsett (vinterdekk ble litt feil idag ) & bedre kjennskap/forbredelse til frikjøring .
hagenisse Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Uansett,- håper jeg ikke oppfattes som sutrete, men kun skuffet over at "årets happening" ikke var bedre. Vårmønstringen på Valle Hovin i Oslo, virket 100 ganger mere organisert, (selv om det kun var "utstilling"),- men det kunne man også fått til på Rudskogen, kombinert med salgsboder og banekjøring. Det er nok jobb uansett; og spesielt siden disse baneområdene er såpass små synes jeg man bør holde seg til kun banekjøring. Så kan man ha andre treff (f.eks vårmønstringa) til å drive utstilling og sosialt stæsj på.
GeRo Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Virkelig synd jeg måtte jobbe i dag :/ Så ut som om det var mye fint å se på Kremt kremt selvfølgelig den røde touringen der? he he . Joda utrolige mange som hadde jobbet mange timer med sine biler så mye perfiksjonerte biler se. Tror kansje bmwccn må satse litt hardere på ustillingssiden for ser ut for være intresse for dette etter pratet men noen idag. Men Kommer du imorgen da Haug? Helt enig mht innlegget her. Vi kom en tur i dag, men to eskenye BMW E93, og kom ca kl 13. Da fikk vi ikke engang komme inn på område, da det ikke var "plass". Inne finner vi biler "hulter til bulter". E30, E39, E46, E60 omhverandre, inniblandt der også noen "salsgstands". De få som stilte ut noe for salg, var ikke å se (bl.a. DekkShop og Harte/Strandveien Auto) ved sine "stands. Får en som er litt intr. å komme for å se biler utstilt, må jeg si at dette er siste gangen min... Jeg har vært litt på forskjellige treff opp igjennom min bileier-tid, og makan til manglende organisering av utstillingsbiten skal man nok minst til Lada for å finne. For ren banedag, er det jo topp, men med full akivitet på GoKart-banen var det knapt parkering. I tillegg er det helt utrolig at Norges Nasjonalanlegg har en adkomstvei på en grusvei med en kvalitet som kyr i Gudbrandsdalen ikke engang ville gått på. Aldri hatt mere støv i bilen jeg... Her skulle man heller lagt det til dag med mindre andre aktiviteter samtidig (GoKart), der men kunne slik som bl.a. Opel-klubben gjør,- har utstilling på selve GoKart banen, der alle bilene står fin på rekke og rad, hvor klubbene har klart å få sponsorer til å sette opp salgsboder og litt show, og banekjøringen foregår på banen ovenfor. De klarer det med 50% av antallet medlemmer,- da bør BMWCCN også klare det. Uansett,- håper jeg ikke oppfattes som sutrete, men kun skuffet over at "årets happening" ikke var bedre. Vårmønstringen på Valle Hovin i Oslo, virket 100 ganger mere organisert, (selv om det kun var "utstilling"),- men det kunne man også fått til på Rudskogen, kombinert med salgsboder og banekjøring. God helg... Nå må vi huske at disse treffene er primært for å kjøre på bane og ikke noe utstillingtreff, derfor blir det litt hulter i bulter og storparten av bilene skal kjøre fra sin plass til selve banen+at de har med seg ekstra hjul osv. Jeg ser ingen grunn til å legge det til rette for mer utstilling siden kapasiteten til anleggene er sprengt fra før og de frivillige som organiserer er overarbeidet med å organisere kjøringen som tross alt er viktigst, blanke biler kan man gå i en bilforretning å se på...
BreitBau Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 blanke biler kan man gå i en bilforretning å se på... 'Og med den kommentaren er det bare å meddele at dere nok aldri vil se meg på ett slikt banetreff.. For min egen del, har jeg ikke veldig stor lyst på å kjøre på bane.. Sliter nok dekk å kjøre 35 mil for å komme ned som det er. Hadde vært veldig interessert i å komme å se på, og i tillegg stille ut bilen min, slik at interesserte kunne fått sett slik den er blitt. Mens bilen står på utstilling, kunne jeg tenkt meg å gått rundt, snakket med andre BMW folk, og også hentet inspirasjon fra andre biler.. Men om det er SLIK det skal være på BMWCCN-banekjøring på Rudskogen, at man kun fokuserer på banekjøring, og resten er hulter til bulter og svaret man får er at "utstillingsdelen er ikke viktig nok for oss, vi ønsker å fokusere på de som skal kjøre", så kan dere egentlig bare stå der dere som skal kjøre, og sture og se på de andre bilene som er "fast" inventar der likevel.. Hele poenget er at DET BURDE KUNNE GÅ GREIT, å kombinere.. Folk kan da vel parkere sjøl? Ustillingsdelen trenger ikke nødvendigvis være godt organisert, bare den er organisert... Som sagt har (hadde) jeg mer enn lyst til å komme på disse dagene, treffe andre entusiaster og vise frem bilen min, som nok ikke er aktuell å bruke på bane.. Om ejg da blir stuet bort i ett hjørne, eller må stå på en eller annen gressplen langt nedi huttaheita, tror jeg heller jeg blir her oppe og ser på MERCEDESENE som tross alt greier å arrangere ett treff midt mellom oslo og Bergen, midt mellom Trondheim og Kristiansand, slik at flest mulig får en rettferdig distanse å kjøre, med kolonnekjøring sammen, ustilling, ferdighetskjøring og sosialt samvær.. Håper det blir vurdert etterhvert, å prioritere alle aspekter av ett skikkelig BMW treff, slik at flere hoder kan stikke snuten innom å bli kjent med flere..
oddis Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Jeg anbefaler alle som ønsker utstilling til å ta kontakt med BMWCCN ledelsen og melde seg frivillig til å organisere denne delen av klubbtreffet, f.eks til Vålertreffet til høsten. Husk, BMWCCN er en klubb med frivillige. Ikke et firma som er innleid til å gjøre en jobb. Jeg vet mange stusser litt på det siden det er årskontigent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå