ingard Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Bilder fra vårtreffet på ACR 31.05. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 har du ikke nokka bilda at en e30 som det står KNA i bakruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 har du ikke nokka bilda at en e30 som det står KNA i bakruta? Hvilken farge var det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Svart,, ikke noe spessislt styla... kjørte med MIM felga framme å noe stygge 3 eika bake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Sorry, har leita. Fant ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 ingen av lokomotivet mitt heller.. neineinei.. men den grønne corrn er en kompis av meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 ingen av lokomotivet mitt heller.. neineinei.. men den grønne corrn er en kompis av meg.. Det var ikke bilen det var noe galt med, men heller fotografen Jeg skal huske å ta noen skikkelige bilder av bilen din på sommertreffet. Bildene jeg tok denne gangen var litt uinspirerende og de er heller ikke redigert. De to corrado'ene på treffet var silkestrøkne! Heldig han kompisen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 hehehe=) fått med svartrøyken og.. kult=) men den er ikke sprek nok.. lyst på større turbo=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 får ikke til å legge ut bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 pokkkker hadde helt glemt acr jeg.. pokker har jo friuke tilogmed..arg.. mye fint ser jeg:) og bra vær! mange som stilte til banekjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 femti seksti biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 wii.. filmet fra min bil.. han som eier kamerae har lite peil på bmw, så står at det er fra en 530. men det er feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 kult gleder meg så sinnsykt til sommertreffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 kult gleder meg så sinnsykt til sommertreffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå