janerik171187 Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 driver å feilsøker hvorfor jeg ikke får bensinen inn i sylinderne mine på bimmer'n, har da konstatert at feilen kan ligge i et rele, men finner det ikke, hvis noen har haynes manual til e30 så er det nummer 11 på side 12:14 står da at det er rele 2, men hvor er de releene i bilen? er ikke i sikringsboksen, og tror ikke det var en av de 3 som var under rattet/over pedalene, fargekodene på ledningene stemte ivaffall ikke, noen som vet hvor det er? evnt hvor alle relee'r er så jeg kan se hva jeg finner, har funnet de 3 over pedalene og de i sikringsboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 forran venstre støtdempertårn er det tre relé med et sort deksel over. Jeg mener og tror at det er et av dem du er på let etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 forran venstre støtdempertårn er det tre relé med et sort deksel over.Jeg mener og tror at det er et av dem du er på let etter. tenker du der bensinpumpereleet er? under det lokket? er kun bensinpumperel'e der hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå