Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Stilig ! 8)

Ble rått med badlook på facelift da..!

Men syntes den ser litt høy ut foran..?

Hvorfor ikke hellakere den svart da?

Ser ganske mafia ut da hvis rutene sotes..

Skrevet
Stilig ! 8)

Ble rått med badlook på facelift da..!

Men syntes den ser litt høy ut foran..?

Hvorfor ikke hellakere den svart da?

Ser ganske mafia ut da hvis rutene sotes..

Den er ikke veldig høy, men det kommer en Rieger leppe nede på M3 fangeren. Og den skall litt opp bak.

Hmmm, litt kjedlig med bare blank svart. Selv om det sikkert hadde blitt bra med svart bil og allt sota (ruter og lykter)

Vi får se, kanskje svar med en bra effekt på toppen i klarlakken eller noe. :roll:

Skrevet

Estorill :D Elsker den fargen, og den passer ekstremt godt til E46 coupe syns jeg. Kanskje litt kjedelig med bare en farge, men er jo ikke så mange som har den. Lyser jo opp litt også, så mulighet for å vekke litt oppsikt med den

Skrevet

Den er ikke veldig høy, men det kommer en Rieger leppe nede på M3 fangeren. Og den skall litt opp bak.

Hmmm, litt kjedlig med bare blank svart. Selv om det sikkert hadde blitt bra med svart bil og allt sota (ruter og lykter)

Vi får se, kanskje svar med en bra effekt på toppen i klarlakken eller noe. :roll:

Hehe, tenkte meg at det kom på en leppe ja;) Neida, den er jo ikke høy, men vet jo hvordan du/dere har bygget biler før..

Har jo den gamle e36 320'en til Sivert med krakkelering og ;)

Hadde blitt bra med helt svart tror jeg ja, kommer jo ann på hvor "show" eieren vil ha den og da.. Men en form for effekt kunne blitt tøft det og :)

Tenkt på noe spesielt eller?

Skrevet

Org. xenonlys? Nei.

Ikke for å være pirkete, men jeg mener bestemt bi-xenon er standard på alle e46 coupe's. Men ellers en E46 litt utenom det vanlige 8) stå på

Skrevet
En ting du burde droppe var bad look. Ellers høres planene greie ut.

Hvor kjøpte du felgene ?

Felgene er kjøpt hos Dekklageret i Trondheim, som tar de fra E18 Motorsenter i Vestfold.

Personlig synes jeg bad lokk er et møst, men om en kjøper ikke vil ha d så dropper jeg d. Øye lokka er ivertfal uaktuelt, de ser ikke bra ut.

Bad looken går heller ikke utover lysa !!! Ivertfall ikke den jeg ordna på den på bilde.

bgnww2l0usb2l19v2ccn.jpg

E det hær 4-dørsn du årna opp?

Skrevet

Hehe, tenkte meg at det kom på en leppe ja;) Neida, den er jo ikke høy, men vet jo hvordan du/dere har bygget biler før..

Har jo den gamle e36 320'en til Sivert med krakkelering og ;)

Hadde blitt bra med helt svart tror jeg ja, kommer jo ann på hvor "show" eieren vil ha den og da.. Men en form for effekt kunne blitt tøft det og :)

Tenkt på noe spesielt eller?

Skal sprøyte en prøve på en liten del så får dere se, en dag :shock:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...