tmice Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Jeg gidder jo ikke bygge en BMW som blir "lik" alle andre, det er det jo nokk av folk som gjør. Jeg foretrekker å bygge noe som vises, at alle ikke liker det skjønner jeg. Sånn er det jo med alt, men jeg gidder ikke sløse bort tid på å ordne en helt vanlig BMW. Det blir for kjedlig for meg Enig at man ikke skal bygge noe andre har, du har jo bygd noe som vises det er det vel ingen tvil om, likte bilen jeg helt til jeg så at de motivene på siden fikk farger... likte de når de var hvite... Men som du sier, alle har forskjellig smak! å takk for det! Du gjør en knallbra jobb, stå på!! fins ikke mange som deg!
Ola. Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Meeget pent gjort må jeg si.. Hadde de flames`ne vært mere ghost flames i lys tonet ensfarget grå, hadde det blitt en innertier for min smak.. Er ikke heeelt kompis med kamelon/flake hehe
oddgeir86 Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Bilen ble tøff den Bra noen finner på noe eget Å du kan det du gjør,uten tvil
Gunnar Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Gjennomført og lekkert! Syns den var skitfet på bildene uten sol. Er i likhet med andre her heller ikke noe fan av kameleonlakk. Men kameleonlakk har også den effekten at den ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilde.
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Bilen blir muligens å se på Lånke den 6 sept. Nordmøre Gatebil har vel et treff da.
Testpiloten Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Biln dær vart knailltøff denj! Du fe lægg ut mer bilda når du fe montert denj færdi
gaasen Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 "alle" dere, er det dere som synes det er kult med orginal bmw da sikkert. Jeg er definitivt ikke blant "alle". Hva du gjorde i Gay parade, siden du vet hva som var der får vi bare spekulere på Jeg ventet egentlig på den, men det er faktisk noe som heter Internett, og det hender at nettavisene har bilder på forsidene. Da av logoen til de homofile, som er en regnbue, ikke ulikt denne lakkersjobben Att det går ann.. Ikke noe problem å takle kritikk, noen liker bilene kjedligere og mer "i mengden" en oss andre. Er en ærlig sak å ha forskjellig smak. MEN det er typisk att en av dere må slenge en slik irritabel kjæmpetrist sammenligning med gay-paraden. Må da for f.... gå ann å komme me noe litt mer konstruktivt enn det. Og som jeg har sagt før, m-tech moderate styla blier er fint det, men er jo langt fra noen bragd å klare å bygge seg en. Og det er ikke mange av dem som skiller seg ut i mengden. Må være lov å ha lyst på noe andre ikke har!
Bmwgutten Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Flott bilen ble.Har fulgt med tråden og du gjør en kjempejobb. Smak og behag skjønner jeg ja. Men som sagt er bilen blitt pen, liker den jeg. Gleder meg til å se den ferdig. Liker å skille seg ut. Alle må ikke nødvendigvis ha lik smak ang styling...
Pitstop Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Bilen er knall tøff den Du har gjort en kjempejobb Skjønna som sagt tidligere her i tråden at folk har forskjelig smak, å e e egentli litt gla i m-tech biler sjøl......men trur ikkje så alt for mange inne her e inneforstått me kor mykje arbeid det e me en sånn bil som du har bygd her e Lykke til me salge å stå på
BmwTouring89 Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Sal bygge en E46 320 coupe, om jeg får en kjøper kan vedkomende selv få være med å bestemme felger, farge, styling osv. Den er svart nå, med svart skinn innteriør og svart taktrekk. Tanken er 19" felger til 5 serie, med fet kant. Valsa buer, tinnlakt for å få de med den ytterste knekken (lik som orginal buen) eventuelt M3 buer ? Justerbart senkesett. Facelift front med bad look panser. M3 fangere foran og bak ? Sota ruter, med proff film. Farge ??? Flere farger ?? M3 gjeller i fram skjermene ? Her er det store muligheter for å få bilen slik du ønsker den !!!! Tenker veldig på Vertini Hennessey felger fra E18 Motorsenter. http://www.motorsenter.no/felger.html
morteym Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Hei, Lurte på om du har tenkt å utelate M3-gjelder på siden? Hvis du klarer det så synes jeg det er veldig bra. De gjeldene og M3-logoer er som regel spikern i kista for orginalnisser. Ellers må du gjøre hva du vil etter min mening
Jørgen Lie Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Dette må jeg si jeg likte veldig godt!! Om denne bilen hadde vært svart hadde den jo blitt lik alle de andre med valsing, breiehjul, badlookpanser og max senking.. Her har du en lakk med (etter bildene alle fall) herlig effekt som vises på LANG vei for d normale øyet. Det er da folk virkelig snur seg å holder fast blikket, nettopp pga at dette er ikke noe man ser hele tiden.. Evt kommende eier på denne bilen vil vel få en stor mengde med blikk og hoder som snur seg, og det er jo det som er artig med slike biler.! Stå på for du/dere vet hva som skal til
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 Hei,Lurte på om du har tenkt å utelate M3-gjelder på siden? Hvis du klarer det så synes jeg det er veldig bra. De gjeldene og M3-logoer er som regel spikern i kista for orginalnisser. Ellers må du gjøre hva du vil etter min mening M3 gjelder ble og blir utelatt på neste prosjekt Har vurdert Z3 gjeldene istedet. Takker så meget for masse skryt
Hjelen Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Nice:) Må nesten ut å se den "in real life" en dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå