leif harald Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Ser ut til å bli en syk bil! Gå for gule lykter, og japsepotte er ikke så verst med japsepotte på E30... Ja, tror det blir gule Japse potte, nja skeptisk.. tror det blir en enkel potte med 2 feite enderør.
JonasD Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Ser ut til å bli en syk bil! Gå for gule lykter, og japsepotte er ikke så verst med japsepotte på E30... Ja, tror det blir gule Japse potte, nja skeptisk.. tror det blir en enkel potte med 2 feite enderør. Ikke DTM stuss da?
leif harald Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Ser ut til å bli en syk bil! Gå for gule lykter, og japsepotte er ikke så verst med japsepotte på E30... Ja, tror det blir gule Japse potte, nja skeptisk.. tror det blir en enkel potte med 2 feite enderør. Ikke DTM stuss da? Jo, vurderer den, er ganske grei den
Frode D Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Såg ut som en fin farge du hadde valgt deg. Ang eksos er hekken på E30 en av de få som faktisk kler DTM-stuss..
ehrnst Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 nå som gulelykter plutselig er en "hit" så kanskje jeg skal kvitte meg med mine......
Spiritus Sancti Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 nå som gulelykter plutselig er en "hit" så kanskje jeg skal kvitte meg med mine...... Ja, det burde du.. Selg de til meg, så har jeg både gule og svarte:D
leif harald Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Har begge selv, så får bytte litt å se hva som ser best ut Kjøpte meg nye felger i dag. bbs med gull senter, ikke rs. Så har jeg bestilt fuel rail fra PPF Og montert girkasse fester og begynt på det eletriske NYE: GAMLE:
JAL_535i Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 nå som gulelykter plutselig er en "hit" så kanskje jeg skal kvitte meg med mine...... hehe I feel you brother!
G-RACING Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Sjå her ja, dette blir bra! Skal du ha eletrisk vifte framfor radiator?
leif harald Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Sjå her ja, dette blir bra! Skal du ha eletrisk vifte framfor radiator? Takk Ja kommer en eletrisk vifte.
E30_Dale Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Syns det gjekk dårlig med is'en ut av vaskeanlegget på hydro i dag...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Syns det gjekk dårlig med is'en ut av vaskeanlegget på hydro i dag... Hva har du gjort nå da leifemann?
leif harald Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Fittevaskemaskin Skulle vaske bilen så ente det opp med at vannet kom gjennom viftene og inn på hjernen så tror nokk den trenger litt tørking.
RoaldJ Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 tuller du? kjører jo aldri bmw gjennom den masjinen!!! er jo bmw-killer det der... må nok ha deg ny hjerne gutt.. dette kan bli dyrt gitt! foresten.. hjernen ligger ikke inni bilen.. ligger "inni" torpedoveggen på høyre sida.. hadde nettopp inne en cab som fikk en bølge i tryne.. edtre opp med kortslutta hjerne og knust frontrute og ødlagt tak.. = kondemt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå