Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg forstår akuratt hva det går i. Alt kan ikke skje på en gang, men litt etter litt. Ikke bry deg om hva andre mener. Stå på du:)

Bilen er blitt veldig fet.. hadde aldri trodd du kom til å komme så langt med den for å være ærlig. Det skal du ta til deg som et godt komplement;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problem med at kjøpe Autronic då?

Hans valg om han kjøper nytt ledningsnett eller datasprut. Om det er billigest eller ei så er det han som står for valga :)

Stemmer Marius, fatter ikke hva som er vits med å hakke ned på alt. Få ferdig deres egen bil heller..

Såså, dere trenger ikke å være hårsåre. Ikke vondt ment, og heller ikke min business. Men når en har vært i dette "gamet" noen år, så må jeg vel få lov til å spørre - uten at noen skal tro at jeg rakker ned?

Vi har kanskje et tips og to på lager vi som er et par ganger 18 år - og har skrudd litt før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg slipt ned triggerhjulet sine tenner. Er 3 tenner igjenn, slipte litt borti den siste så jeg la på en sveis og slipte den ned igjenn, nålte med skyvelær, så tror den er så bra som den kan bli :)

44rz459zxjub8se9bh7d.jpg

Sveist på litt:

r5xflbx99ik2w04jr82u.jpg

Lakte meg noen hylser til understellet også får å få dekket i senter

zoijvf7n61p857riayrx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist du "sikter" på meg som en av de to så var ikke min komentar ment som nedtrakking..

jeg burde kansje skrevet "off, ja pluss og minus går dårlig sammen." som at det var en kjip ting.

og så lurte jeg på hvor lenge de har vært koblet sammen, altså hvor mye som ble ødlagt.

om ledningsnett er helt ubruklig eller om det kunne fikses opp i.

(rekner med det siste egentlig siden du leverte det til ombygging til datasprut)

så spurte jeg bare rett og slett om hjernen overlevde "sjokket". kjipt om den tok kveld lixm..

er ikke alltid like lett å formulere seg via tekst på forum.. ironi, "mobbing og realitet kan lett missfårståes.

anyhow, håper det fikser seg. :)

rekner med du flytter datasprut over til evt. neste motor du skulle bygge turbo på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja! Løye kor fint d blir me lakk på :)

så vertfall meget fin ut :)

tid regner du med bilen blir klar da? henga deg me te BMWdagen rudskogen 5-6 juni?

Takktakk, ja det hadde vert kjekt det. Men må se det ann, han som kobler motoren reiser i nordsjøen nå så han kommer hjem rett før det så vi får se :) Er den klar er jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til integrale8v / ELS Tuning får noen mange timers arbeid, som sakt så startet motoren å det gjorde at jeg fikk litt(MYE) mer arbeidslyst. Så nå skal jeg montere alt, få i ruter, understell osv så blir det bra 8)

Bilde fra i går er jo altids kjekt og ha.

IMG_0306.jpg

Legger ved et godbilde også som jeg er veldig fornøyd med :D

IMG_2159.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohoy, bra jobba! Hvor lang tid forventer du å bruke på å fullføre den? Vil ha video av den kjappest mulig!

På hele bilen eller motoren? Han som kobler nevnt ovenfår her reiser offshore snart så jeg må vente til han kommer hjem igjenn før noe av det eletriske kan gjøres. Planen nå frammover er og få på understell, koble bensinsystemet og tilpasse radiator osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...