Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
mye kjekkere å leke/sladde på autoslalom enn å kjøre fort rett frem. :P

alle kan kjøre fort rett fram, men kjekkere å "lære" seg oppførselen til bilen i sladd osv synes jeg.. :)

Det er svinger på Rudskogen også. :P

Skrevet

jaaajaja.. hehe.. vet jo det. men hva er gøy med å kjøre fort rett frem og fort inn og ut av svinger?

jeg skal seff på bane å kjøre en gang. men hvorfor ikke delta i lokalt autoslalom når det først arangeres.

like gøy å sladde på litt mindre bane, med bil som ikke trenger 300 hk for å klare breisladdsvingen :P

Skrevet

Er enig med Thunegutt her :) Er MYE kjekkere og kjøre på stor bane og at du må ha masse hest for å kunne leke deg er noe tull, med den 325 din roald kunne du logge bred i 50 km/t i svingene på skogen :D Og det er noe annet en å kjøre på gokartbane som varer rett i overkant av minuttet ;)

Skrevet

liker meg best rett rundt "dørene" her hjemme, tilfelle den skulle finne på å stoppe, eller jeg skulle parkere i autovernet :P

men nok offtopic på leif sin tråd..

når jeg tenker meg om så må du ha skilter på bilen for å kjøre autoslalom.

klarer du å få det før 25 mai, så syns jeg du skal være med hvertfall :)

Skrevet

Jaja då har han kjøre datasprutmannen kobla å kobla å styrt på i heila kveld, tusen takk til ELS TUNING for det, supert. Da sviver motoren som den skal ca :)

Planen for i morgen er å få nye dekk på felgene. montere understell og mellomaksling og sveise ny giroverføring :D Så er den så å si klar til og prøve å kjøres ut av garasjen. Skilt er ingen problem har skilt også jeg fra rudskogen(de små) må bare ha et vognkort :lol:

Skrevet
Får gratulera då me start og ferdigstillelse av motoren :D

Sko mesten hatt ein film når du trille ut av garasjen me motordrift :)

Ska se om eg ikje får fiksa ein film nor mellomaksling og frontstillingen er ca klar for trilling.

Skrevet

Legger ut litt bilder jeg :)

Gamla og nye hjulet før sliping

IMG_2172.jpg

Feste til tennings modulene

IMG_2173.jpg

Ca sånn

IMG_2174.jpg

Heiv felgene baki bilen siden jeg skal opp å få nye dekk på i morgen :)

IMG_2176-1.jpg

Fortsatt en del rot på høyre siden

IMG_2177.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...