Yngvejos Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 mye kjekkere å leke/sladde på autoslalom enn å kjøre fort rett frem. alle kan kjøre fort rett fram, men kjekkere å "lære" seg oppførselen til bilen i sladd osv synes jeg.. Det er svinger på Rudskogen også.
RoaldJ Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 jaaajaja.. hehe.. vet jo det. men hva er gøy med å kjøre fort rett frem og fort inn og ut av svinger? jeg skal seff på bane å kjøre en gang. men hvorfor ikke delta i lokalt autoslalom når det først arangeres. like gøy å sladde på litt mindre bane, med bil som ikke trenger 300 hk for å klare breisladdsvingen
Thunegutt Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 bli me te rudskogen roald, så ska du se at d e ein heilt aen opplevelse enn å daffa rundt i 50 rundt div sjegler... må jo bli voksen ein gong du o
Rayman Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Er enig med Thunegutt her Er MYE kjekkere og kjøre på stor bane og at du må ha masse hest for å kunne leke deg er noe tull, med den 325 din roald kunne du logge bred i 50 km/t i svingene på skogen Og det er noe annet en å kjøre på gokartbane som varer rett i overkant av minuttet
RoaldJ Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 liker meg best rett rundt "dørene" her hjemme, tilfelle den skulle finne på å stoppe, eller jeg skulle parkere i autovernet men nok offtopic på leif sin tråd.. når jeg tenker meg om så må du ha skilter på bilen for å kjøre autoslalom. klarer du å få det før 25 mai, så syns jeg du skal være med hvertfall
leif harald Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 Jaja då har han kjøre datasprutmannen kobla å kobla å styrt på i heila kveld, tusen takk til ELS TUNING for det, supert. Da sviver motoren som den skal ca Planen for i morgen er å få nye dekk på felgene. montere understell og mellomaksling og sveise ny giroverføring Så er den så å si klar til og prøve å kjøres ut av garasjen. Skilt er ingen problem har skilt også jeg fra rudskogen(de små) må bare ha et vognkort
Rayman Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Får gratulera då me start og ferdigstillelse av motoren Sko mesten hatt ein film når du trille ut av garasjen me motordrift
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Den er nok et stykke fra ferdig, har blitt 6 sylindret eneste . Var "litt" vann nedi plugghulla + gamle plugger så den var ikke så hissig på å fyre på alle til å begynne med. Blir justering når den er kjørbar
leif harald Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 Får gratulera då me start og ferdigstillelse av motoren Sko mesten hatt ein film når du trille ut av garasjen me motordrift Ska se om eg ikje får fiksa ein film nor mellomaksling og frontstillingen er ca klar for trilling.
D.Toft Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 du vil ikke få kast i det triggerhjulet ditt nå da? siden det er hånd slipt...
leif harald Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 Legger ut litt bilder jeg Gamla og nye hjulet før sliping Feste til tennings modulene Ca sånn Heiv felgene baki bilen siden jeg skal opp å få nye dekk på i morgen Fortsatt en del rot på høyre siden
leif harald Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 Kristoffer var bortom og tok litt bilder i dag, legger ut noen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå