Hansh Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 De blir regnet som bilister så fort de sitter på setet, og fotgjenger om de går med sykkelen... ikke sant? I teorien ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Hvorfor må dere på død og liv sykle i veien,når det finnes gang- og sykkelsti? Jeg anbefaler at du setter deg på en sykkel og holder en fart på 30 km/t, eller mere, på en gangvei. Kanskje du forstår hvorfor syklistene ikke vil passere folk med barnevogn og andre som spaserer. Dette kan selvfølgelig brukes andre veien mot syklistene, men å sykle på bilvei er tross alt lovlig. Jeg ser poenget til dere som misliker syklister i veibanen, men skjønner ikke at dette skal være et problem. Det handler tross alt om å være litt smidig i trafikken, og ikke tro man eier veien bare for man har den største... Hva med å bremse når du møter folk med barnevogn, går det ann kanskje? vi må jo bremse ned for de på 2 hjul til stadighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 RIP sykklister. Feil sporvalg. RIP til hjerne cellene dine også, som tydeligvis har tatt kvelden for lenge siden!! At det er mulig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Om de er billister når de sitter på setet, kan de ha det så godt... De er veldig sårbare i trafikken, Det er da STOR grunn til å bruke fortau, eller drite i å sykle der det ikke finnes fortau. Ang OLEZZ`s hjerneceller, de har ikke tatt kvelden ennå, de lever fortsatt i beste velgående... Hver gang jeg ser en syklist på veien, får jeg lyst til å prøve "ta-han-med-døra" metoden... Barnevogner og fotgjengere er noe helt annet, de blir nesten som stillestående objekter i veien. Men de MÅÅ ikke absolutt gå med de små barna sine på samfunnets farligste sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Hver gang jeg ser en syklist på veien, får jeg lyst til å prøve "ta-han-med-døra" metoden... kunne ikek si meg mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Haha, uttrykket "ta`an me døra, NUH!" er velkjent ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 en ting er at disse tullingene på sykler skal i veien hele tiden selv om det er gangfelt ved siden av.. men fyfaen å skakk en må være i hue for å klare å meie ned en haug syklister på en rett faens vei. værre med de toskene som har sykkel ritt langs skrei fjellene i svingete uoversiktelige veier der det er 80sone. eller gamle anderson som absolut skal sykle langs veien på sin faste søndags tur. har ikke noe imot sykkel ritt som foregår på oversiktelig og kontrolerte veier. men derimot fyllekjøring til de grader at man ikke klarer å unngå 50syklister det er mye værre en disse tullete syklistene, jeg er ikke plettfri selv heller men hadde jeg vært ordentlig full og i fare for å sovne da hadde jeg ikke kjørt bil eller mc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Enig der crizi, var i en situasjon i dag med en lang oppoverbakke, masse trafikk, og en syklist som tar seg all verdens tid med et nytt gangfelt på venstre siden, men selvfølgelig må han bruke veien og lage kø og skape farlige forbikjøringer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 kjørte igjennom en tunnel for noen dager siden plutseli ser jeg en person på sykkel klint opp i veggen for og ikke å bli påkjørt.. hvem er så dom at de sykkler i en mørk tunnel der det ikke en gang er forttau?? JO, en sykklist. Den tunnelen er det forbudt og sykkle i og livsfarlig. De er forkledde adrenalinmonstre hele gjengen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå