Gå til innhold

fyllekjører i sykelritt

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor må dere på død og liv sykle i veien,når det finnes gang- og sykkelsti?

Jeg anbefaler at du setter deg på en sykkel og holder en fart på 30 km/t, eller mere, på en gangvei. Kanskje du forstår hvorfor syklistene ikke vil passere folk med barnevogn og andre som spaserer. Dette kan selvfølgelig brukes andre veien mot syklistene, men å sykle på bilvei er tross alt lovlig.

Jeg ser poenget til dere som misliker syklister i veibanen, men skjønner ikke at dette skal være et problem. Det handler tross alt om å være litt smidig i trafikken, og ikke tro man eier veien bare for man har den største... :wink:

Hva med å bremse når du møter folk med barnevogn, går det ann kanskje? vi må jo bremse ned for de på 2 hjul til stadighet :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Om de er billister når de sitter på setet, kan de ha det så godt... De er veldig sårbare i trafikken, Det er da STOR grunn til å bruke fortau, eller drite i å sykle der det ikke finnes fortau. Ang OLEZZ`s hjerneceller, de har ikke tatt kvelden ennå, de lever fortsatt i beste velgående... :) Hver gang jeg ser en syklist på veien, får jeg lyst til å prøve "ta-han-med-døra" metoden... :D

Barnevogner og fotgjengere er noe helt annet, de blir nesten som stillestående objekter i veien. Men de MÅÅ ikke absolutt gå med de små barna sine på samfunnets farligste sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

en ting er at disse tullingene på sykler skal i veien hele tiden selv om det er gangfelt ved siden av.. men fyfaen å skakk en må være i hue for å klare å meie ned en haug syklister på en rett faens vei. værre med de toskene som har sykkel ritt langs skrei fjellene i svingete uoversiktelige veier der det er 80sone. eller gamle anderson som absolut skal sykle langs veien på sin faste søndags tur. har ikke noe imot sykkel ritt som foregår på oversiktelig og kontrolerte veier.

men derimot fyllekjøring til de grader at man ikke klarer å unngå 50syklister det er mye værre en disse tullete syklistene, jeg er ikke plettfri selv heller men hadde jeg vært ordentlig full og i fare for å sovne da hadde jeg ikke kjørt bil eller mc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

kjørte igjennom en tunnel for noen dager siden plutseli ser jeg en person på sykkel klint opp i veggen for og ikke å bli påkjørt.. hvem er så dom at de sykkler i en mørk tunnel der det ikke en gang er forttau?? JO, en sykklist. Den tunnelen er det forbudt og sykkle i og livsfarlig. De er forkledde adrenalinmonstre hele gjengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...