Eirik Viste Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 En ting til. Er det en ombygd 325? En 320 diff er kortere, og dermed blir mellomakslingen lenger. Synes det er merkelig hvis både kassen din og mellomakslingen er lenger enn de som jeg har. Hvis kassen er lengre, så blir mellomakslingen kortere. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 Nope, er orginal... Men var ikke lett å måle da, så er sikkert det samme... Har du bilde av kassen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Mener jeg har ZF på min 91/92 325IA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 hmm, har getrag på min hvertfall. stod det på siden av kassa!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Hei. Er blitt opptatt med EM kamper mer enn jeg trodde. Skal prøve¨å sende bilder i morgen. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Okey;) Flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå