Spinx Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Oioioi får en flotte E34 Hva heter den fargen du har lakkert den i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Oioioi får en flotte E34 Hva heter den fargen du har lakkert den i? Det er kanskje å banne litt i Kirka, men det er Mercedes Svart 040. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 nice nice, ble bra farge på bilen. Men jeg kom til å tenke på invendig, altså ved innsteg under dører osv. vil du ikke få en farge forskjell? eller lakerer de der også. Kunne tenke meg en hel lakering på min egen bil etter hvert. Men vi får se. Skal få lasta opp noen nye bilder av bilen min etter hvert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 nice nice, ble bra farge på bilen. Men jeg kom til å tenke på invendig, altså ved innsteg under dører osv. vil du ikke få en farge forskjell? eller lakerer de der også. Vi maskerte slik at noe fikk komme inn ved dørene, slik at overgangen ikke var så tydelig:) Syns det gikk rimelig bra, så resultatet ble akseptabelt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 Da var bilen sånn noenlunde slik jeg vil ha den:) Ble intens jobbing før jeg skulle på biltreffet BMW Syndikat Race-wars, som ble arrangert av German-Racewars. Fikk mye positiv respons der nede, og satser på å reise ned igjen neste år:) Slenger ut noen bilder som ble tatt på Autobahn:D Bilen er ikke senket foreløpig og har ikke effektanlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 blir bra det der. hva slags senk skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Det blei faktisk ganske bra resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Jeg reserverer denne posten til vi får bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 *fjernet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 På vei nedover mot biltreffet ble det en del stopp. Litt gøy å få oppmerksomhet av forbipasserende. Den blå på bildet trekker en del oppmerksomhet kan du si, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Jeg prøvde meg på en liten photoshoot men fant ut jeg verken har erfaring eller kamera til det Skal få til noen bedre bilder enn dette, men her er et par:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 liker 'alt på bilen din untatt den bakfangeren. men litt senk hadde ikke skadet.;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 *fjernet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Slenger ut et par bilder som ble tatt etter treffet i tyskland:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Jeg reserverer denne posten til vi får bedre bilder Jeg er ikke heelt sikker på hva du mente med denne posten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå