A.Holzmann Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Da har jeg endelig fått senket bilen:) Bilen ble senket med 60/30 settet fra Lowtec, selges hos Schmiedmann:) Og så har jeg endelig fått på sommerhjula:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 den senken passet bilen bra, er det helt nytt ? vil det sige noe mer ? er det borte med FK bildene er tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Synes faktisk bilen din kledde de orange blinkersene, men kanskje du burde vurdere en annen farge bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 det der ble jo konge! synes din ble mye mer "passende" senket enn hva min ble med samme settet. kommer nok til å sige rundt en cm, men blir det likt foran og bak har du jo tilnærmet perfekt senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Niiice! NÅ kommer det seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Axor: Ja det er nede i svingen med FK i hillevåg, senkesettet er helt nytt, regner med som S.Hafsmo sier at det vil sige cirka 10mm etterhvert. Astri: Ja jeg føler selv de kler bilen, føler alle har enten hvite eller mørke. Men baklyktene er jeg ikke helt sikker på, har originale liggende.. men vil helst ha klare glass. S.Hafsmo: Ja det ble utrolig bra Så nesten for meg at det skulle bli lavere, men bilen er fullt kjørbar her i fartshump-helvetet i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Senken ble bra Bilen din er ikke i min smak, og er på en måte litt rar. Men looken er gjennomført "rar" så den blir fin litt vanskligt å forklare hehe.. Tips til baklyktene: Om du vil beholde klarglass, MEN ha orange, så reiser du ned til et lakkverksted og ber de om å blande klarlakk med litegrann oransje oppi, så sprøyte det på! Blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 burny_: Hehe, takk^^ Forstår hva du mener;) Takk for tipset ang. baklyktene:) Nå er planen å gå over bilen teknisk og se til at alt er i orden til langturen ned til BMW Syndikat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Aah, se der ja Ble mye bedre med senk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Ble bra med senk ja! Jeg tror det kunne vært finere med org baklykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Dette såg jo bra ut ble fin senk. Clean utseende, passer bra med orange blinkers og. Men hvite er ikke feil det heller Eneste, du har ikke vurdert noen sorte DE lykter foran da ? GSbildeler.no 3.590,-kr Schmiedmann.no 3.806,-kr Var kanskje litt dyre disse, men fant ikke noe annet.. mulig her er noe brukt her inne? eeeller sprayboks. Ja foresten, BMW Syndikat, når foregår det ? Og ca. hvor langt er det dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Jo jeg har sterkt vurdert sorte DE lykter og ettermontering av tåkelys. Men har prioritert litt andre ting fremfor dette. Så jeg gjør nok ikke noe med blinklyktene i denne omgang, da jeg tror jeg skal ha sorte DE og sorte blinklykter foran, samt sorte lykter bak. Takk for illustrasjon av DE-lyktene -Sammy Det finnes egen tråd med info om Syndikat Racewars i "Annet bilrelatert" delen av forumet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Ingen problem Ok mange takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 jeg klarer bare ikke komme over det at jeg synes sorte DE lykter ser litt ut som vanlige skittne lykter.. er det bare jeg som synes det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Ble konge med senk. Bilen fortjente det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå