Gå til innhold

Holzi's E34,etter mye frem og tilbake er den solgt :(

Anbefalte innlegg

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :D

Axor: Ja det er nede i svingen med FK i hillevåg, senkesettet er helt nytt, regner med som S.Hafsmo sier at det vil sige cirka 10mm etterhvert.

Astri: Ja jeg føler selv de kler bilen, føler alle har enten hvite eller mørke. Men baklyktene er jeg ikke helt sikker på, har originale liggende.. men vil helst ha klare glass.

S.Hafsmo: Ja det ble utrolig bra :D Så nesten for meg at det skulle bli lavere, men bilen er fullt kjørbar her i fartshump-helvetet i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senken ble bra :)

Bilen din er ikke i min smak, og er på en måte litt rar. Men looken er gjennomført "rar" så den blir fin :P litt vanskligt å forklare hehe..

Tips til baklyktene:

Om du vil beholde klarglass, MEN ha orange, så reiser du ned til et lakkverksted og ber de om å blande klarlakk med litegrann oransje oppi, så sprøyte det på! Blir nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette såg jo bra ut :) ble fin senk. Clean utseende, passer bra med orange blinkers og. Men hvite er ikke feil det heller :wink:

Eneste, du har ikke vurdert noen sorte DE lykter foran da ?

image_682_big.jpg

GSbildeler.no 3.590,-kr

Schmiedmann.no 3.806,-kr

Var kanskje litt dyre disse, men fant ikke noe annet.. mulig her er noe brukt her inne? eeeller sprayboks.

Nysenka02.jpg

Holzmann_DE.jpg

Ja foresten, BMW Syndikat, når foregår det ? Og ca. hvor langt er det dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg har sterkt vurdert sorte DE lykter og ettermontering av tåkelys. Men har prioritert litt andre ting fremfor dette. Så jeg gjør nok ikke noe med blinklyktene i denne omgang, da jeg tror jeg skal ha sorte DE og sorte blinklykter foran, samt sorte lykter bak.

Takk for illustrasjon av DE-lyktene -Sammy

Det finnes egen tråd med info om Syndikat Racewars i "Annet bilrelatert" delen av forumet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...