///Magnus Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Kan noen som behersker PS på en god måte lakke disse felgene hvite? Ikke kritthvite, men noe alla Alpin Hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Hvis du skal bruke dem som bane-/vinterhjul, så ville jeg ha valgt en annen farge, gjerne en mørk tone. Det er nesten "umulig" å holde hvite felger til den bruken hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Gjorde et forsøk. Det ble vel kanskje ikke helt slik du ville ha det (?). Men prøvde ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Takk for det. Noen som får det til bedre? De ser litt for blanke ut liksom. @Raymond: Ja, er tiltenkt bane/vinter. Ser poenget ditt, men synes hvit er det som passer best. MÅ jo ikke lakke dem, men har lyst til å gjøre dem litt mer "banete". Sort passer ikke, så da må det jo bli grått i en nyanse i tilfelle. Men da blir de jo liksom bare sånn de er nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Ser at de ble litt blanke, jeg skal prøve å ordne litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Hva med gull, og gjerne litt mørk gullfarge? Noe alà det som er tilgjengelig på en del japsefelger. Tror det kunne blitt kult, ellers så syntest jeg svart felg på svart bil er tøft på bane. Du kan jo evt gjøre som meg å lakke felgkanten i en annen farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 du vurderer det samme som meg ja.. hehe har lyst til å pulverlakkere mine m3 felger hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Der ble de ganske hvite ja. Takk. Hm... Skeptisk til gull altså. Har for meg at gull passer best til hvit bil igrunn. Sort kanskje... Lurer på hvordan matt-sort hadde blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Hva med gull, og gjerne litt mørk gullfarge? Noe alà det som er tilgjengelig på en del japsefelger. Tror det kunne blitt kult, ellers så syntest jeg svart felg på svart bil er tøft på bane. Du kan jo evt gjøre som meg å lakke felgkanten i en annen farge. Prøvde meg litt frem, og lekte litt : EDIT: hev på flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Der ble de ganske hvite ja. Takk. Hm... Skeptisk til gull altså. Har for meg at gull passer best til hvit bil igrunn. Sort kanskje... Lurer på hvordan matt-sort hadde blitt. Matt sort: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Se der ja! Der fikk jeg litt å gruble på. Tøft med matt-sort igrunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 @Marius2002: Hadde du giddi å lage matt-sort både forran og bak? Heller veldig mot det nå - kult baneutseende med r-dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Skal prøve på det vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå