Gå til innhold

Scandicshine erfaringer


 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 years later...

Gammel tråd, men føler ikke at dette står i veien for at jeg legger igjen min erfaring med Scandicshine.

Bestilte Chemical Guys skinnpleiekombo og to forskjellige børster. Etter bortimot 10 dager var pakken enda ikke sendt, og jeg tok da kontakt med Scandicshine. Mannen i telefonen sa at det hadde skjedd en feil, og beklaget dette. Slik jeg forstod det fikk jeg valget mellom å få pakken sendt med ekspress over natten, eller jeg kunne få noen dyrere og bedre produkter. Valgte sistnevnte, og etter noen dager var pakken i postkassen.

Åpnet spent pakken, og fant ut at jeg hadde fått skikkelige kvalitetsprodukter fra Scholl, verdt flere hundre kroner mer enn det jeg hadde betalt for! :D

Dette kaller jeg god service, og ti tomler opp for Scandicshine! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Jeg fikk melding om at pakken min var sendt den 24.10 jeg... Altså forrige onsdag... Den burde ha vært her for lengst, og når jeg prøver å spore den på bring står det at bring kun har mottatt melding om sending, men ikke noe mer informasjon... Sendt dem mail, så får jeg se hva slags svar jeg får, om jeg får noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...