Astri Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Vet dåkke ka? Eg blir skuffa her eg lese den eine stygge komentaren etter den andre. Dette e ein person som sikkert har lagt inn masse slit og penger, helt likt dere, for å bygge bilen sin slik HAN vil ha den , og ikkje slik DERE vil ha den! Eg må sei dåkke e sinnsykt firkanta her inne av og te! Eg syns detta forumet e kjempe bra ellers, men så fort noen kommer med noe annerledes så e dåkke pinade der å hakke med ein gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Vet dåkke ka? Eg blir skuffa her eg lese den eine stygge komentaren etter den andre. Dette e ein person som sikkert har lagt inn masse slit og penger, helt likt dere, for å bygge bilen sin slik HAN vil ha den , og ikkje slik DERE vil ha den! Eg må sei dåkke e sinnsykt firkanta her inne av og te! Eg syns detta forumet e kjempe bra ellers, men så fort noen kommer med noe annerledes så e dåkke pinade der å hakke med ein gang... Bla bla bla bla....... Vil du at folk skal lyge da, er det noe bedre.??? Han spurte om folkets mening, og han fikk folkets mening.!! Av og til så svir sannheten, thats life...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Eg blir flau... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Eg blir flau... :S Astri Astri Astri... Har ingen noen gang fortalt deg at du tror du lever i en utopisk verden? Dvs, du skulle ønske det ihvertfall. Ingen krig. Alle har mat. Alle elsker alle. og.. alle elsker E36 Seidl styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Det er kanskje ikke verdens cleaneste og peneste bmw, men fyttihe**ete jeg har sett mye stygge bmw`er som er 10ganger verre enn den der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Syns M merket å de sølv listene var det som trakk ned for min del, ellers var den stilig. Ikke min smak, men syns det er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Det må sies at det kanskje ikke er den fineste, men det finnes biler som er mye fælere.. Og det er ingen vits i å hetse en fyr uti fra forumet side opp og side ned med bare dritprat. Jeg tror ikke at noen av dere hadde gått face to face med eieren og sagt disse tingene som er sagt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Det må sies at det kanskje ikke er den fineste, men det finnes biler som er mye fælere.. Og det er ingen vits i å hetse en fyr uti fra forumet side opp og side ned med bare dritprat. Jeg tror ikke at noen av dere hadde gått face to face med eieren og sagt disse tingene som er sagt her Hvis du hadde møtt en på gata, som hadde hatt en mindre attraktiv bil, og han spurte deg "hva syntes du om denne nydelige bilen min?", hvorpå du svarte "den er ikke pen i det hele tatt". Hvis han da hadde gått til fysisk angrep på deg, så er det fortsatt den personen som gikk til angrep som det er noe vesentlig galt med. Mao: sett at "alle folk i verden" ikke hatt gått til fysisk angrep, så hadde jeg selvsagt turt å si det face 2 face. Det som derimot er et usikkert moment, er hvorvidt personen kanskje faktisk går til angrep, rett og slett fordi du ikke deler den persons mening, når man blir forespurt om hva din egen mening er. På bakgrunn av nettopp det, så vet jeg ikke om jeg hadde "turt" å si det så rett ut face 2 face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Eg blir flau... :S Astri Astri Astri... Har ingen noen gang fortalt deg at du tror du lever i en utopisk verden? Dvs, du skulle ønske det ihvertfall. Ingen krig. Alle har mat. Alle elsker alle. og.. alle elsker E36 Seidl styling Ja hadde ikkje det vært koslig? Bare masse kos. :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Ferdig? Skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Kanskje ikke helt det jeg mener er "rett" oppskrift for å få til en pen E36, men skal trådstarter skal ha for entusiasmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Den hvite volvoen i bakgrunnen blir fin i forhold. =/ Men fint du er fornøyd med den selv da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 spacere, m3 baklykter, bort med gitter (svart i det minste), bort med M-emblem, bort med haifinne, orginal grill, og ny farge på lister. Det er det JEG ville gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Sett finere, sett styggere. Det positive er at du ikke trenger å kjøpe noe nytt for å få den finere, bare ta av noe av det gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Ikke min smak.. Men et spørsmål: Hva slags skilter er det du har? De så hjemmelagde ut? :S Alt for stor og firkanta skrift..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå