Reset Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 nå bynner jeg og bli lei av at alle sier bmw er noe dritt, og volvo er best! jeg prøve det beste jeg kan og si imot:p er det noen som har noen "tips!" eller bra komentarer? vil gjerne vise volvo folket hva som duger ;P
Marius2002 Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Haha litt vittig at du tar det opp, Jeg har en Volvo 850 som jobb-bil, 2,5 liter 144 hk(?) 5-sylindret motor. Det er det eneste som duger på bilen. Den er et vrak, et firkanta beist. Ser ut som at det er en barnehageunge som har designet bilen. Dessuten er den som en gyngehest på veien. Den ligger ikke noe godt i svingene heller, berg-og-dalbane bil. Demperne er altfor myke, så den er ubehagelig å kjøre. Fronten er også stygg, kan ikke skjønne at de synes den er fin, firkantet. BMW'n er myye bedre. Den ligger godt på veien og er mye mer komfortabel. Tips og kommentarer har jeg ikke da, men som nevnt en tre-åring kunne ha tegnet en finere bil, og den er som en gyngehest på veien.
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 bare at de tør og sameligne volvo med en BMW er nok til og le av volvo eiere
Reset Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 haha, ja, ikke sant:p det er jo en firkanta kloss! bra en Volvo eiger inrømmer at det er en dritt bil
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 volvo er jo rust på bok i seg selv, men grei bil vis du skal ha en vinter bil og vrake siden du var inne på volvo så måtte jeg nesten photoshoppe litt så her har folk litt og le av tidlig på dagen
Marius2002 Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 haha, ja, ikke sant:pdet er jo en firkanta kloss! bra en Volvo eiger inrømmer at det er en dritt bil Jeg eier den ikke, det er bare lånebil fra Rent-A-Wreck som jeg bruker i jobbsammenheng. Har hatt den i 2-3 uker nå og skal ha den i en måned til. Bruker den hver dag til jobb. Er alltid kjekt å komme hjem å bytte bil til noe som faktisk er BIL, BMWn. Og ja, det er en dritt-bil, skjemmes hver gang jeg kjører den og holder hodet senket når jeg kjører forbi kjentfolk. Flaut.
Reset Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 haha, ja, ikke sant:pdet er jo en firkanta kloss! bra en Volvo eiger inrømmer at det er en dritt bil Jeg eier den ikke, det er bare lånebil fra Rent-A-Wreck som jeg bruker i jobbsammenheng. Har hatt den i 2-3 uker nå og skal ha den i en måned til. Bruker den hver dag til jobb. Er alltid kjekt å komme hjem å bytte bil til noe som faktisk er BIL, BMWn. Og ja, det er en dritt-bil, skjemmes hver gang jeg kjører den og holder hodet senket når jeg kjører forbi kjentfolk. Flaut. hehe, det sier jo litt da.. "Rent-A-Wreck" har aldri sett en bmw det står Rent-A-Wreck på
Marius2002 Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Kan ta bilde av bilen senere idag å poste her. Det er forskjellige hjulkapsler foran og bak
BimmerKing Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 haha, ja, ikke sant:pdet er jo en firkanta kloss! bra en Volvo eiger inrømmer at det er en dritt bil Jeg eier den ikke, det er bare lånebil fra Rent-A-Wreck som jeg bruker i jobbsammenheng. Har hatt den i 2-3 uker nå og skal ha den i en måned til. Bruker den hver dag til jobb. Er alltid kjekt å komme hjem å bytte bil til noe som faktisk er BIL, BMWn. Og ja, det er en dritt-bil, skjemmes hver gang jeg kjører den og holder hodet senket når jeg kjører forbi kjentfolk. Flaut. Hehe... Den er ikke tilfeldigvis rød den der Landevistraktoren du "sklir" rundt i vel? :D
Marius2002 Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Jo? Sett den? Var på vestnes-siden på fredagen. haha
BimmerKing Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Lurer på om jeg så den da også ja Men den sto utenfor "Skippy's" igår når jeg kom til Molde en tur så jeg.... Hehe...
Marius2002 Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Riktig Sto å venta på dama, hun skulle innom å ha seg chips før vi dro hjem å byttet bil. Kan ikje møte opp på beachvolleyball i Volvon. Haha, det er liite flaut.
Reset Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 haha, da har jeg sett den tenkte jeg skulle ta bilde og sende til en kompiss, kjører en helt identisk en
stianosthus Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Du kan jo be Volvo elskerne å finne EN biltest der Volvo har knust BMW. Tror ikke den finnes Volvo har riktignok kommet seg mye de siste årene, men det er nok lenge til de er helt "premium".
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 hmm volvo går jo ned i salg så de har ikke kommet seg så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå