Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, man kan jo ikke sammenligne den veikeste bmw'n mot de kraftigste volvoen. skal det blir fair må han i det miste sammenligne en originat tic mot en original M3. ;)

modern har en '79 volvo 245dl stasjonsvogn av typen grønn. bruker å kjøre denne når jeg skal hente kjærringa. nesten som hu kryper inn døra for å ikke bli sett! :lol:

ang. styling av volvo:

3sxgrmmsvuzd61zs35ly.jpg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
En m5 med turbo er alltid tøft,men sjekk om dette innfrir til forventningene.

Hva er fetere enn en herlig motor i en møkkabil? :D

Må være livsfarlig å kjøre forbi med den så lett som det slipper. :lol:

Skrevet
Når det gjelder Volvo og holdbarhet så er det bare å ta en prat med Taxieierne. Man skal lete lenge for finne noen som er fornøyd. De finnes nok, men de er sterkt i undertall. Det største problemet er Motor og Gir, som med Audi og deres Automatkasse. Mulig den nye til Audi er bedre, det får tiden vise. Audi gjorde det ihvertfall meget bra i en 1år`s bruktbil test nylig(svensk test, men dog).

Forøvrig så er det hevdet over en hver tvil at om du kjøper en Volvo så ønsker du å være 110% anonym. Snudde meg faktisk etter C30 første gangen jeg så den, men det har vel bare vært med den ene gangen også tror jeg.

Jeg har snudd meg etter noen 740 og 240`er også, men da ler jeg, og det teller ikke :lol:

Rart at det går så mange nyere Volvoer som taxi da egentlig, hvis de er så håpløse som du skal ha det til.

Du kan ikke si at alle folk som kjøper Volvo vil være 110% anonyme. Det er å ta alle under én kam. Folk som klasker på 19" og senker bilen sin er nok ikke ute etter å være helt anonyme eller ha en bil som alle andre har.

Skrevet

Kan jo hende Taxi firmaene og volvo har ordnet en volvo "kontrakt"..

ser jo ikke så mange NYERE volvoer..

er eneste gamle xc70 og v70 som går i molde!

ellers er det e60 520d osv..

Skrevet
Kan jo hende Taxi firmaene og volvo har ordnet en volvo "kontrakt"..

ser jo ikke så mange NYERE volvoer..

er eneste gamle xc70 og v70 som går i molde!

ellers er det e60 520d osv..

Satt på med en av byens XC-70 taxier i helga faktisk.

Kom i prat med sjåføren, som tlfeldigvis nevnte at de hadde bytta girkasse 4 ganger, og motor en gang på ca 260 000 km. :lol:

(Det var en 2005 modell mener jeg)

Skrevet

automat er sjit! ;)

kjørte en S40 for en stund siden, med 35mm senk og 17" hjul. en bil som etter mitt syn både så bra ut og forsåvidt gikk helt greit (til å være en orig. 2.0l). ;)

Skrevet

Skal nå sies,at hadde jeg ikke kjørt bmw(som i at bmw ikke eksisterer),så hadde jeg nok hatt volvo som bruks/familie bil.Enten en 850,eller en v70.

Skrevet
Du kan få kjøpe 850'n min. :P Hvis BMW'en din skulle kapitulere.

Hah,det er like sannsynlig som at KRF og SV skulle ta til fornuft(2 uker,så står vel ix`n i en trelegg,eller totalhavari).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...