Torek Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Hvis du synes en 1.3 Corolla er mer spennende å kjøre enn en 740 Turbo så sier det mer om deg enn det sier om bilene, hehe Da har du ikke sett corollan Thehe..det har jeg ikke nei
Reset Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Skrevet Juni 14, 2008 hørte en 240 turbo på lørdagen, hørte turboen suse en halvtime før jeg fikk øye på den, og når den først kom rundt hjørnet, hadde den 50km/t elns haha, fliring da gitt:p Ehh.. Du hørte turboen suse i en halvtime? Vet du hva turbo er egentlig? jada, jeg vet godt hva en turbo er! halvtime var jo bare for og sette det litt på spissen da, men folk skjønner sikker hva jeg mener! Volvo Turbo har jo kjent for og ha en SYK turbo lyd! men ikke effekt deretter:p
Torek Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 hørte en 240 turbo på lørdagen, hørte turboen suse en halvtime før jeg fikk øye på den, og når den først kom rundt hjørnet, hadde den 50km/t elns haha, fliring da gitt:p Ehh.. Du hørte turboen suse i en halvtime? Vet du hva turbo er egentlig? jada, jeg vet godt hva en turbo er! halvtime var jo bare for og sette det litt på spissen da, men folk skjønner sikker hva jeg mener! Volvo Turbo har jo kjent for og ha en SYK turbo lyd! men ikke effekt deretter:p At Volvo er kjent for å ha en syk turbolyd er ukjent for meg iallefall, og jeg har hengt på volvoforumet i 4 år + eid en volvo turbo selv i 2. Turboene som de gamle volvoene ble levert med originalt er iallefall ikke høylytt. Det sier seg selv når bilene(240, 740 og 940) hadde 135-180 hk org, da er det ikke store turboen det er snakk om Så jeg skjønner faktisk ikke hva du vil frem til
Reset Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Skrevet Juni 15, 2008 hørte en 240 turbo på lørdagen, hørte turboen suse en halvtime før jeg fikk øye på den, og når den først kom rundt hjørnet, hadde den 50km/t elns haha, fliring da gitt:p Ehh.. Du hørte turboen suse i en halvtime? Vet du hva turbo er egentlig? jada, jeg vet godt hva en turbo er! halvtime var jo bare for og sette det litt på spissen da, men folk skjønner sikker hva jeg mener! Volvo Turbo har jo kjent for og ha en SYK turbo lyd! men ikke effekt deretter:p At Volvo er kjent for å ha en syk turbolyd er ukjent for meg iallefall, og jeg har hengt på volvoforumet i 4 år + eid en volvo turbo selv i 2. Turboene som de gamle volvoene ble levert med originalt er iallefall ikke høylytt. Det sier seg selv når bilene(240, 740 og 940) hadde 135-180 hk org, da er det ikke store turboen det er snakk om Så jeg skjønner faktisk ikke hva du vil frem til det var 180 hk i den 240, den var på treff etterpå, så han hadde skrevet det på en lapp i frontruta, en kompiss av meg hadde en 240 turbo, jeg synes det er mer turbo sus enn effekt på de bilene. bilen har greenfilter vel og merke.
Torek Skrevet Juni 15, 2008 Skrevet Juni 15, 2008 Skulle gjerne hørt den lyden du mener. Det er ikke turboen til vedkommende som har sett sine beste dager da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå