Henrik K Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Har lagt ut noen bilder på bmwccn.no http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=455808 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Fine, men dårlig med bilder av de kule bilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 I know... Ble mest jobbing der nede, og kameraet ble tatt frem bare litt innimellom. Dessuten er det fort gjort å glemme å ta bilder når de råeste bilene er ute og kjører. Da har jeg nok med å stå og glane! På Våler skal jeg prøve å få tatt flere bilder fra banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Hm, har enda til gode å finne bilde av min bil, på bane vel og merke. Enda det ble mye kjøring, hvertfall søndag. Her må noe drastisk gjøres for å fange folks oppmerksomhet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Det er ingen som hører du kommer vettu Geir... Swooosh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Har du prøvd å kjøre naken Geir? Magnus; min bråker vel like lite? (ingen bilder av den heller!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå