Margeir Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Jeg vurderer å kjøpe senke fjærer fra schmiedmann di på 35mm... Og det jeg lurte på er må jeg bytte ut demperene?? eller kan jeg bruke orginale?? og det er bare for fjærer som jeg skal ha..
S.Arnesen Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 du kan bruke de orginale... dette gjelder frem til 40mm senk... men jeg vil ikke anbefalle deg å gjøre det. de orginale demperene vil bli fort slitt, og du vil ikke få like gode egenskaper som om du hadde byttet dempere også...
Margeir Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 du kan bruke de orginale... dette gjelder frem til 40mm senk... men jeg vil ikke anbefalle deg å gjøre det. de orginale demperene vil bli fort slitt, og du vil ikke få like gode egenskaper som om du hadde byttet dempere også... Men jeg kan bruke orginale fram til jeg får kjøpt kortere dempere?? Har jo tenkt å bytte ut demperene også men har bare peng til fjærene.. Og må jeg bytte ut fjærunderlag??
Lars89 Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Går fint an å bare bytte fjører, men det skader jo ikke med ny gummi osv. Greit å gjøre det mens man har det oppe.
jon///M Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 samt at vist du skifter dempere og det som er slitt så sparer du deg for og ta 4hjuls kontroll flere ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå