Kobar Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 skal kjøpe noen nye følere til motoren til min 318is e36, men så er det forskjellige følere fra 9/93! så hvordan finner jeg ut hvilken mnd bilen min ble laget i? i vognkort står det kun 1993 modell, ikke mnd.. er importert inn til landet i 98. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 skal kjøpe noen nye følere til motoren til min 318is e36, men så er det forskjellige følere fra 9/93! så hvordan finner jeg ut hvilken mnd bilen min ble laget i? i vognkort står det kun 1993 modell, ikke mnd.. er importert inn til landet i 98. Du taster inn de 7 siste sifrene i bilens chassisnummer (VIN-nummer) her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 på chassinr så er det kun 6 tall i slutten. er en J og så kommer 6 tall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Da taster du inn J pluss de 6 tallene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Da taster du inn J pluss de 6 tallene fant ingenting på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 så lenge det er m42 har det ikke noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 men hadde vært greit å visst hvilken mnd bilen kom ut i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå