///MPower Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 Lyst å bytte understellet ditt med mitt?? Sko absolut hatt meg coliovers. Har komplett Nuburgringpakke på min. hehe nei det blir nok ikke byttet over igjen. koster jo svin mye hvis en demper går til helvete. tror forrrige eier snakket om ca 15 k for de kw coiloversene. mye peng men ikke noe i forhold hvis du skal kjøpe 4 nye originale dempere som koster ca 10k pr stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Har du planer om å EU godkjenne den før salg? Hvorfor får du ikke nytt vindu gjennom forsikring? Koster vel bare 500 kr og ingen bonustap..Har en bil for salg, så om din fremdeles er for salg da, så kan jeg komme å se på den. koster 2000 for ny rute på forsikring. hvis ikke bilen blir solgt før august så tar jeg eu godkjenning og fikser rute. snoker også litt rundt etter baksete. ja bare og ta kontakt når du får solgt bilen din, bor du i bergen eller rundt om her? Nei, jeg bor i Odda. Men kommer en og ser på bilen min på søndag, så ser vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 bytte mot en m6 e24? litt kr fra din side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 bytte mot en m6 e24? litt kr fra din side nei desverre er ute etter en litt billigere bil. og m6 e24 er jo samleobjekt og det blir litt feil å ha som bruksbil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Denne ser meget interesant ut. Det er ingenting annet som kan bli et problem på eu-ok? Du har ikke funnet noen plass å få tak i bakseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Denne ser meget interesant ut. Det er ingenting annet som kan bli et problem på eu-ok? Du har ikke funnet noen plass å få tak i bakseter? sendt PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Trodde du ikek skulle selge jeg.. Har seriøst lyst på denne bilen, men du er vel ikke interessert i noe innbytte av min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Trodde du ikek skulle selge jeg.. Har seriøst lyst på denne bilen, men du er vel ikke interessert i noe innbytte av min bil? den ligger no tilsalgs så blir den solgt så blir den solgt. hmm. ja den bilen din er jo flott. tenke tenke. du får sende en pm hvis du vil komme med et forslag. no reiser eg på ferie. blir vekke ca en uke. så blir dårlig med svar her på bimmers denne uken fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Hadde jo vert spennende da. Men den er jo gått litt langt, det er det jeg er skeptisk til.. Viss det skal bli aktuelt for min del å kjøpe den, må frontruta være bytta og bilen EU-ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Hadde jo vert spennende da. Men den er jo gått litt langt, det er det jeg er skeptisk til.. Viss det skal bli aktuelt for min del å kjøpe den, må frontruta være bytta og bilen EU-ok.. jepp. kan ha deg i bakhodet hvis jeg ikke får solgt den i løpet av august, så kan vi snakkes. da blir den eu godkjent og rute skiftet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 fant ut at det var gratis og sette inn seter i JULI så nå er det fritt fram! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg