Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! lurer på om det er no vits og dra ut en 320 på rud, må det være vått før man kan leke litt i svingene, eller klarer den og slenge litt uansett? ;)

noen som har prøvd? =)

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ikkeno problem å få skrens med 320. Fint med diffbrems, men med litt skikkelig oppstell er det ikkeno problem. Men det blir jo begrensa med lange sladder.. ;)

Skrevet

320 uten brems. eller uten brems i det heletatt p å bane blir det ikke mye skrens. men man kan jo kjøre fort da :P

Skrevet
Og det er jo derfor man drar på bane. Ligge bredt kan man gjøre på en parkeringsplass.. :roll:

Javel, Tulling!! :roll:

Skrevet
Og det er jo derfor man drar på bane. Ligge bredt kan man gjøre på en parkeringsplass.. :roll:

Eller du kan få lov til å dra på et harry GateBil-treff og ligge bredt der, foran alle fjortisene som blir med deg hjem hvis du ligger bredt i svingene.. :roll:

Skrevet

Du er klar over at det er en egen sport? Og at det er ofte det folk vil gjøre på bane? I tillegg til at det er populært blandt publikum.

Skrevet

Eller du kan få lov til å dra på et harry GateBil-treff og ligge bredt der, foran alle fjortisene som blir med deg hjem hvis du ligger bredt i svingene.. :roll:

haha... harry faktisk:P litt sinna siden 316 din ikke legger seg ut eller? :P eller bare syns du alt fett er harry? ;D

Skrevet
haha... harry faktisk:P litt sinna siden 316 din ikke legger seg ut eller? :P eller bare syns du alt fett er harry? ;D

Bedre å kjøre rundt i noe som både ser bra ut og er velholdt, enn en ihjelkjørt bil hvor det meste av drivverk synger på siste vers og bare kan fungere som en rølpebil på bane.

Hadde jeg villet kjørt rundt i noe møkk på banen, sidelengs, så hadde jeg nok heller importert et japseblekk og rattet rundt på det.

Uansett, du bruker pengene dine på banekjøring og vedlikeholdet knyttet til dette, og jeg bruker mine på styling og at bilen ser bra ut.

Vi kjører uansett korrekt merke. :)

Skrevet

Bedre å kjøre rundt i noe som både ser bra ut og er velholdt, enn en ihjelkjørt bil hvor det meste av drivverk synger på siste vers og bare kan fungere som en rølpebil på bane.

Hadde jeg villet kjørt rundt i noe møkk på banen, sidelengs, så hadde jeg nok heller importert et japseblekk og rattet rundt på det.

Uansett, du bruker pengene dine på banekjøring og vedlikeholdet knyttet til dette, og jeg bruker mine på styling og at bilen ser bra ut.

Vi kjører uansett korrekt merke. :)

hehe.. jea, noen som liker og kjøre sportslige biler som kan lekes med, andre liker comforten... den kan jeg respectere ;) bilen min er foresten ikke ihjelskjørt..... endå:P kjøpte av en keegas som aldri har hatt den over 3000rpm :P

Skrevet

nei da er den ikke ihjelkjørt... da er den daukjørt da;) hehe neida, fra spøk til revolver.. ikke noe problem å leke seg med en 320 på bane. Noen driftebil er det sef ikke, men man kan fint piske en 320 til å gjøre noen respektable runder på skogen....

Skrevet
Du er klar over at det er en egen sport? Og at det er ofte det folk vil gjøre på bane? I tillegg til at det er populært blandt publikum.

Jada, det er motorsportens svar på kunstløp og det er imponerende hva slags bilkontroll enkelte har. Dog.. mesteparten av "driftinga" som foregår her til lands er bare ukontrollert slædding. Enkelte er jo mer av banen enn på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...