Superbeetle Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 bilen min er foresten ikke ihjelskjørt..... endå kjøpte av en keegas som aldri har hatt den over 3000rpm Jada, bilen min ble kun kjørt i medvind og på solskinnsdager..
Hyggmaister Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Skulle til å si det samme - både når det gjelder vanlige rundetider og "drifting".
BreitBau Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 haha... harry faktisk:P litt sinna siden 316 din ikke legger seg ut eller? eller bare syns du alt fett er harry? ;D Bedre å kjøre rundt i noe som både ser bra ut og er velholdt, enn en ihjelkjørt bil hvor det meste av drivverk synger på siste vers og bare kan fungere som en rølpebil på bane. Hadde jeg villet kjørt rundt i noe møkk på banen, sidelengs, så hadde jeg nok heller importert et japseblekk og rattet rundt på det. Uansett, du bruker pengene dine på banekjøring og vedlikeholdet knyttet til dette, og jeg bruker mine på styling og at bilen ser bra ut. Vi kjører uansett korrekt merke. Jeg har lyst å kjøre på bane.. Må jo kunne gå an å kombinere dette? Mener ikke å herje som Lindgen gjør, men bare å kjørt den skikkelig og lagt den ut.. Selv har jeg 325i og det legger seg vel ut med diffbrems regner jeg med
sporck88 Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 bilen min er foresten ikke ihjelskjørt..... endå kjøpte av en keegas som aldri har hatt den over 3000rpm Jada, bilen min ble kun kjørt i medvind og på solskinnsdager.. hehe ;D
OleEven Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Kjørte 50automat på rudskogen, kjempe gøy, selv med full bil.. Men sladd ble det dog ikke..
Søreng Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Banekjøring er kjempekjekt. Har selv hatt min 320 utpå samt vert heldig og sittet med andre sprekere biler. Har ikke brems på min, men går fint å ligge litt bredt om du absolutt vil det, men noen lange fine sladder blir det nok ikke. Men hiv deg utpå banen å lær deg å kjenne grensene på bilen. Er utrolig morro! Kunne godt tenkte meg å prøve rudskogen selv pga av farten og stor bane.
hagenisse Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Stor bane? Forhold til gocart-baner ja, men rudskogen er jo en skikkelig knøttebane. Fort går det heller egentlig ikke
Bmwray Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 haha... harry faktisk:P litt sinna siden 316 din ikke legger seg ut eller? eller bare syns du alt fett er harry? ;D Bedre å kjøre rundt i noe som både ser bra ut og er velholdt, enn en ihjelkjørt bil hvor det meste av drivverk synger på siste vers og bare kan fungere som en rølpebil på bane. Hadde jeg villet kjørt rundt i noe møkk på banen, sidelengs, så hadde jeg nok heller importert et japseblekk og rattet rundt på det. Uansett, du bruker pengene dine på banekjøring og vedlikeholdet knyttet til dette, og jeg bruker mine på styling og at bilen ser bra ut. Vi kjører uansett korrekt merke. Det betyr jo ikke at det er en risi møkkabil bare fordi det er en 320 og han kan bruke den på bane.. sier du bare dette fordi du har bmw med 4 syl motor? Bmw uten rekke6er er ikke en ekte bmw, mister comfort også når du har liten motor i comfortabel bmw, når du har lav effekt mister du comfort.. Det er stor comfort forskjell på 316 og 320, Har man 316 må man gire ned mye oftere og hvem som helst drittunge som har fått lappen kjører i fra deg, men det er bare barnselig, Bedre og ha 4 syl kansje hvis du bruker den til jobb hver dag. Selv bruker jeg ikke bilen til jobb og da må jeg ha 6ern, Kjøper ikke bmw uten 6er. Men folk tar foskjellige valg
Søreng Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Stor bane? Forhold til gocart-baner ja, men rudskogen er jo en skikkelig knøttebane. Fort går det heller egentlig ikke Må ikke du ødelegge stemningen her I forhold til go-cart bane er jo rudskogen stor. Her får du vertfall luftet 3-giret og luktet litt på 4. giret også. Er jo ikke verst det! Må jo lære å gå før man springer vettu Selv om du kanskje sprang før du gikk du?
Morty999 Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 har dere sjekket hvor glatt rudskogen er på vått underlag? kjør med 318 dere så skal dere få sladd.. klarte å få sladd med en sierra 4x4 med utslitt 2,8 og med 100hester igjen sikkert! så med 320 så kan dere ha det gøy.. sveis sperre å sladd ivei
336mik Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Går jo helt fint å sladde der,både uten sperre og med liten motor da,man må bare være litt tøffere i inngangen i svingene.
ChrZZ Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 (...)Bmw uten rekke6er er ikke en ekte bmw, mister comfort også når du har liten motor i comfortabel bmw, når du har lav effekt mister du comfort.. (...) Sannelig bra at E30 M3 ikke er en rekkefirer da. For M3 må jo være selve ikonet til BMW innen motorsporten. NEI, VENT NÅ LITT... Jeg er uansett fornøyd med at jeg hverken har gjeld, eller arvet penger, og har en E46.
hagenisse Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Bmw uten rekke6er er ikke en ekte bmw Hm. E30 M3, E39 M5, E9x M3 og en rekke andre er altså fake bmw. Jarragitt.. mister comfort også når du har liten motor i comfortabel bmw, når du har lav effekt mister du comfort.. Tror du har kjøpt feil bilmerke, det er mercedes som satser på komfort. ..og hvem som helst drittunge som har fått lappen kjører i fra deg, Mindreverdighetskompleks?
oddis Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Bmw uten rekke6er er ikke en ekte bmw, mister comfort også når du har liten motor i comfortabel bmw, når du har lav effekt mister du comfort.. Det er stor comfort forskjell på 316 og 320, Har man 316 må man gire ned mye oftere og hvem som helst drittunge som har fått lappen kjører i fra deg, men det er bare barnselig, Bedre og ha 4 syl kansje hvis du bruker den til jobb hver dag. Selv bruker jeg ikke bilen til jobb og da må jeg ha 6ern, Kjøper ikke bmw uten 6er. Men folk tar foskjellige valg Tja. Delvis enig og uenig. Jo mer krefter og repsons man har i en motor (med manuell kasse) jo mer "torturerer" den sine passasjerer. At man må gire ned med 4-syl er vel og greit det, men det er da vel ikke det som er comfort? Jeg trodde comfort gikk på hvor behagelig bilen ter seg langs veien i form av vibrasjoner, støy og smidighet. At en 6 syl er mindre brydderi i form av girskift skal jeg erkjenne, men det er til syvende og sist hvordan bilen er konfigurert i understell og kraftoverføring som vil ha mest å si om bilen er komfortabel. Jo større motor og mer krefter jo tyngre blir clutchen (med manuell kasse). Så det du trenger er en BMW med automatkasse, dieselmotor og orginalt understell. Da har du komfortabel bil. Jo sterkere og hissigere motor man har jo mer avhenger det av sjåføren om turen blir behagelig eller ikke. Prøv å vær litt slurvete og careless i girskifter på en E46 M3 med manuell kasse, så skal du merke at hode og nakke får en morsom bevegelse som iallefall ikke kommer til å slakke på skjortekragen. Skjønner du poenget mitt? Jeg foretrekker personlig også at motoren er en rekkeseks visa en rekkefirer, men jeg sier ikke dermed at en rekkeseks-motor automatisk er mer komfortabel. Og hva har det med saken å gjøre at du med 316 blir frakjørt av det meste når vi snakker om komfort?? Komfort er det siste ordet man blander inn i da man skal race! Du får melde deg på 24 timer'n på 'ringen med aircondition og elektrisk justerbare skinnseter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå