Tore Diesel Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Slenger inn noen bilder av min 530 D M-Tech, som jeg kjøpte for noen uker siden Har ikke startet med noe påkost ennå, men nye 19"hjul er på vei, soting kommer, og trim er under vurdering. Siden denne har manuell kasse, tror jeg ikke det er til å unngå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Drit deilig bil du har fått deg der ja men er enig med deg... litt for mye ballong på de dekka der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Gratulerer med en flott vogn Tore!! Ingen ting er som en fet stasjonsvogn med en god dose newton på lager Blir ikke noe verre etter at du har trimmet litt heller tenker jeg, hehe Kjør pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Takker Tenkte jeg skulle vente med å slenge ut bilder til jeg hadde fått på nyfelgene, men kan være greit å se både før og etter bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Her var det riktig motor, riktig karroseri (når man skal ha touring) og riktig bra med utstyr Gratulerer med flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Gratulerer med flott bil! E39 med M-pakke og den motoren er aldri feil! Omtrent lik gamle bilen min denne. Ett lite tips: bytt ut de orange pærene i blinklysene med noen som er "klare". Legger ved ett bilde av min gamle bil som det var byttet til "klare" pærer. Byttet også pærene bak, ble ett slags "blåskjær" i fargen på pæra. Selvfølgelig lyser de i orange når de er i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Da har jeg fått slengt på nye felger, så jeg skal prøve å få tatt noen bilder i løpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Da ble det litt nye bilder her! Utseendemessig skulle jeg gjerne ha gått for 20" felger, men siden dette er familievogna så tror jeg at jeg bør styre meg for det Ser nå at jeg skulle hatt noe bredere bakdekk for å "berge" felgkanten litt bedre for kantkjøring. Skulle sikkert hatt 265 bredde bak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 De der var ikke feil Nice!! Er også veldig svak for de RH X-Rad felgene i 19", hadde det på min E39. Kjøp slike Osram blinklyspærer med blåskjer i ja, har jeg på min også. Får du vekk det orange Ellers gratulerer med meget pen bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Se der ja Tore. Jammen ble det ikke 19" Ble bra det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Se der ja Tore. Jammen ble det ikke 19" Ble bra det der. Takker! Er greit fornøyd med felgene selv også, selv om det ikke er tradisjonelle bmw felger. Jeg hadde en liten diskusjon med meg selv, før jeg turte å satse på disse Er fornøyd med bilen ennå også, så takk for bilhandelen Espen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Se der ja Flotte felger på en flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 Lenge siden oppdatering her, men har fått bytta litt pærer hvertfall. Bytta pærer i blinklysa foran i dag, for å få vekk gulskjæret, bestilt nye pærer i bliklysa bak, bytta til "superwhite" HB4 pærer i tåkelysa foran, og fått satt inn led pæresett til angel eyes ringene foran. ¨ Ble ikke så verst egentlig, men lurer på om kanskje pærene i tåkelysa skulle vært " Super Blue". Hadde kanskje matcha xenonlysa ennå bedre da. Skal prøve å legge inn bilder etterhvert. Har bestilt meg leppe til frontfangern' og spoiler oppe på bakluka. Lurer på å vente med monteringa av disse til våren, men får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 tøft, var tøff med rh hjulene og..! (Om det var rh?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 tøft, var tøff med rh hjulene og..! (Om det var rh?) Bildene av den med RH hjulene er M-blå sin tidligere bil, men disse felgene kler E39 perfekt vil jeg si også Var egentlig RH som var førstevalget mitt, men jeg hadde lyst å prøve noe nytt, så da ble det de andre felgene. Grei pris var det også på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå