Gå til innhold

Min 530 D M-Tech ( Nå solgt, til fordel for Alpina D3)

Anbefalte innlegg

tøft, var tøff med rh hjulene og..! (Om det var rh?)

Bildene av den med RH hjulene er M-blå sin tidligere bil, men disse felgene kler E39 perfekt vil jeg si også :wink:

Var egentlig RH som var førstevalget mitt, men jeg hadde lyst å prøve noe nytt, så da ble det de andre felgene. Grei pris var det også på dem :wink:

Ja, svarte.. hehe! Er øya man først blir blind på:P

Nydelig begge bilene!

Moro å prøve noe helt nytt også, skjønner deg på den! Synes absolutt ikke de var det verste jeg har sett på E39! :D Og om du fikk dem for en fin pris er vel ingenting bedre enn det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempe lekker den kjerra di Tore Diesel. Syns det ble veldig bra jeg nå,men du sier 20" da sier jeg nei :lol: syns det blir for stort på E39.

Ellers er jo RH felgene m-blå hadde på sin bil konge da, sugen på slike jeg, så kommer du over noen du ikke selv vil ha så hyl ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe lekker den kjerra di Tore Diesel. Syns det ble veldig bra jeg nå,men du sier 20" da sier jeg nei :lol: syns det blir for stort på E39.

Ellers er jo RH felgene m-blå hadde på sin bil konge da, sugen på slike jeg, så kommer du over noen du ikke selv vil ha så hyl ut :)

Takker Hefner :) Men har jo rimelig lekre felger selv du da ser jeg! Med skikkelig kant og greier!

Nei blir nok ikke 20" felger på meg nei, for med tanke på at den kun blir brukt som familiekjerre, og da mest brukt av dama, så holder det nok med 19" ja.

Kommer jeg over noen sett med RH hjul til grei pris, så skal jeg skrike ut ja! Kommer liksom ikke helt vekk ifra de jeg heller!

Blitt skikkelig fin bilen din etter oppgraderinger ser jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Fikk dratt i land en handel på ett sett 19" hjul til i dag, så pr i dag har jeg 2 sett som jeg har å velge mellom.

Er usikker på hvilket av dem jeg skal beholde, så jeg slenger ut litt bilder her så kanskje jeg får litt hjelp :)

P3091192.jpg

P3091205.jpg

P3091204.jpg

P3091193.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja Tore, blei jo kanon bra ta der! Men som i sa tidligere så må du snart begynne å tenke på å senke liiiiitttt meir foran... 8)

Hehe, er rimelig klar over det men kan ikke bli så innmari mye mer hvertfall, siden kjerringa skal bruke bilen og jeg snart skal slenge på frontleppa som jeg har liggende her :wink:

Kanskje jeg må ta over på bilen på heltid, for så få senka max :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Oi, oi, dette var noen herlige bilder av nydelig E39 Touring Tore 8) .

Spørs om ikke jeg må kopiere den bakrutespoileren, samt få på M bakfanger med tida.

Blir det M speiler etterhvert på din bil da? Jeg stemmer for det :) .

M speil er nok det neste som er på gang ja, selv om jeg synes de koster "nok" for å si det sånn :wink:

Tar seg bra ut med slike speil da, så det er vel egentlig ikke til å komme utenom :)

Lyst på annen eksos også da, men tror ikke det blir duplex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...