EBørøsund Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Hvor finner jeg beste pros åpå Nangkang NS 2 i 19". Må ha dekket i morgen. Holder til i Trondheim.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Jeg tipper dekkonline, men hvis du må ha det i morgen er det vel heller bare å finne første sjappe som faktisk har riktig dim på lager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Skifter du topic, så kanskje du er heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Agree Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 ikke den mest alvorlige topic'en menmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Er ikke den værste topicen jeg har sett her nei. Men det jeg skulle frem til er at om du skriver hva du trenger hjelp til i topic, så er sjangsen større for at han får svar på det han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Lade dekkservice har nankang.Elørdagsåpent og=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Endret topicen din. Jeg har 2 stk. brukte Nankang 235/35-19 til overs. Bra med mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Takker:) gikk litt fort og var litt stressa i går kveld. Må vell ta noen telefoner å høre hvem som skaffer til hvilken pris. P.I.B: Er bakdekket som har gått. 265/30-30, men takker for tilbudet;) Kjørte på en "plastdings" utafor Samfunnet og det var nok, 6-7cm lang flenge i dekket og en bitteliten bulk på innsia av felgen. Surt ass, men men, slik skjer no av å til da:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Tevo dekk, dekklageret, dekkspectrum, hanebo og sortvik, lade dekkservice, wheelie. http://www.sesam.no/katalog/bildekk%20o ... /trondheim Er vell bare ta en ringerunde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Anbefaler dekklageret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå