Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er ikke den værste topicen jeg har sett her nei. Men det jeg skulle frem til er at om du skriver hva du trenger hjelp til i topic, så er sjangsen større for at han får svar på det han vil.

Posted

Takker:) gikk litt fort og var litt stressa i går kveld. Må vell ta noen telefoner å høre hvem som skaffer til hvilken pris.

P.I.B: Er bakdekket som har gått. 265/30-30, men takker for tilbudet;)

Kjørte på en "plastdings" utafor Samfunnet og det var nok, 6-7cm lang flenge i dekket og en bitteliten bulk på innsia av felgen. Surt ass, men men, slik skjer no av å til da:(

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...