Jump to content

Recommended Posts

Posted

I hvit, med skikkelige felger og dobbelt så mange hester hadde den vært kul. Sånn som den står der er det bare en mishandla M3.

Posted

Tja, ikke helt min kopp te. Men hadde kanskje, som sagt her, vært tøffere med typisk racingfarge og racinghjul...

Posted
Tja, ikke helt min kopp te. Men hadde kanskje, som sagt her, vært tøffere med typisk racingfarge og racinghjul...

Støtter den. Den KAN bli tøff med et noe mer racinginspirert felgvalg og kanskje noe dekor/lakk alla Warsteiner M3.

Posted

Den va ganske fete den ja, skikkelig GTR greier og greier. Nice! Skulle hatt større felger men ellers ganske nice... Ikke tøft med shabby GTR symboler bak på kofferlokket:-(

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...