en325ic Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 http://cgi.ebay.de/BMW-E36-M3-GTR-3-2l_ ... dZViewItem fy f.. den va stygg
Rogern Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Hadde vært skikkelig rå hvis den hadde hatt noen større hjul så luften i buene hadde vært minimal.
ingard Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 RÅ bil! Skulle ønsket jeg kunne brukt penger på noe sånt. Skulle kanskje skifta frontlyktene. Eller, helt perfekt
knut_olestad Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Skulle hatt ei anna farge som fremheva formene bedre. Og mindre luft under skjermkantene ja.
Lars89 Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 I hvit, med skikkelige felger og dobbelt så mange hester hadde den vært kul. Sånn som den står der er det bare en mishandla M3.
EirikL Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Tja, ikke helt min kopp te. Men hadde kanskje, som sagt her, vært tøffere med typisk racingfarge og racinghjul...
Torek Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Tja, ikke helt min kopp te. Men hadde kanskje, som sagt her, vært tøffere med typisk racingfarge og racinghjul... Støtter den. Den KAN bli tøff med et noe mer racinginspirert felgvalg og kanskje noe dekor/lakk alla Warsteiner M3.
E30_Dale Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Den va ganske fete den ja, skikkelig GTR greier og greier. Nice! Skulle hatt større felger men ellers ganske nice... Ikke tøft med shabby GTR symboler bak på kofferlokket:-(
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now