Brættis Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Måtte bare prøve, selv om det er en stund til jeg får samboer og tvillingene hjem fra sykehuset..:
sondre Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Fett, isofix eller belte på de to ytterste? Husk å pakke lett så vogna ikke blir flat , og sett inn rollo/nett/hundegitter så du får en fysisk sperre mot bagasjerommet. Du har kansje tenkt å bruke takboks også, og vær glad du ikke har bikkje i tillegg da hundeburet jeg har tar 40% av bagasjerommet. Lykke til med nattesøvnen og gratulerer!
Der Barockengel Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Gratulerer fra meg også. Kjekk og praktisk bil, også. Så, hva er framtidsplanene - X5 med sju seter for de gangene svigerforeldre o.l. kommer på besøk?
Brættis Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 Takk takk. rollo med nettet skal opp ijenn ja. Trodde det ble for trangt med den inne, men ser nå at det går greit. Bruker bare seler og ikke ISOFIX, da jeg får stolene litt lenger ut på denne måten. Jeg har takboks også ja. . Blir nok bruk for den også... Jeg har vært på utkikk etter X5 en stund ja, men slår meg litt til ro nå når det gik så bra i E39èn. Jeg er litt redd det er kortere bagasjerom i X5èn..
Jonner'n Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 det er familiebil det:) grattis med 2xsmåttiser!
Brættis Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 Takk for det. Nå er Rolloèn inn også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå