Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hvis du absolutt føler trangen for å følge internasjonale regler 110%, så kjøp for guds skyld slik magnet-versjon..

Da får du den ihvertfall FORT av igjen når du krysser grensen inn til Norge.

Posted
Ergo kjekt med nye typen skilt :)

Ihvertfall sammenliknet med dem som var på 80- og 90-tallet. Dem som kom før tivoliskiltene ser, etter min mening, BEST ut. Fine "firkanta" bokstaver. :)

Posted

vært mye i utlandet i år med bimmern... aldri brukt slik. blitt stoppa en gang i danmark og engang i tyskland.. aldri blitt spurt om det engang... jeg har ikke flagg på skilt heller

Posted
vært mye i utlandet i år med bimmern... aldri brukt slik. blitt stoppa en gang i danmark og engang i tyskland.. aldri blitt spurt om det engang... jeg har ikke flagg på skilt heller

Har kanskje vært heldig.. I Tyskland kan de være pist på sånt og gi deg en bot.

Posted

Aldri hatt noe problem med dette selv, men ikke kjørt så mye i Tyskland. Hadde nok fått meg en magnet-N hvis jeg skulle kjøre mye der. Har og forstått det slik at de er strengest på dette.

Posted

Viser du ikke din nasjonalitet i form av "N" eller den nye typen skilt som har kommet så har du ett stort problem om du kommer i /forårsaker en av de kjedekollisjonene som er der "stadig " vekk. Da kommer den lange tyske fingeren, ikke særlig blid.