mudbug Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Hei! Må du ha bokstav N på bilen, når du skal reise med bil til utlandet??. Takk for rådet.
E36Cab1 Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Ja er påbudt nå. Enten på skiltet eller som klistremerke utenom.
ChrZZ Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Hvis du absolutt føler trangen for å følge internasjonale regler 110%, så kjøp for guds skyld slik magnet-versjon.. Da får du den ihvertfall FORT av igjen når du krysser grensen inn til Norge.
ChrZZ Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Ergo kjekt med nye typen skilt Ihvertfall sammenliknet med dem som var på 80- og 90-tallet. Dem som kom før tivoliskiltene ser, etter min mening, BEST ut. Fine "firkanta" bokstaver.
S.Arnesen Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 vært mye i utlandet i år med bimmern... aldri brukt slik. blitt stoppa en gang i danmark og engang i tyskland.. aldri blitt spurt om det engang... jeg har ikke flagg på skilt heller
Ellingsen B. Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 vært mye i utlandet i år med bimmern... aldri brukt slik. blitt stoppa en gang i danmark og engang i tyskland.. aldri blitt spurt om det engang... jeg har ikke flagg på skilt heller Har kanskje vært heldig.. I Tyskland kan de være pist på sånt og gi deg en bot.
Hansh Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Aldri hatt noe problem med dette selv, men ikke kjørt så mye i Tyskland. Hadde nok fått meg en magnet-N hvis jeg skulle kjøre mye der. Har og forstått det slik at de er strengest på dette.
Rayen Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Det for no være grenser Tar aldri på en slik N uansett
Fliid Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Viser du ikke din nasjonalitet i form av "N" eller den nye typen skilt som har kommet så har du ett stort problem om du kommer i /forårsaker en av de kjedekollisjonene som er der "stadig " vekk. Da kommer den lange tyske fingeren, ikke særlig blid.
TheBirg Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Sleng 5-10 euro ut av vinduet og kjør vidre i utenlandskontroll. Det gir dem mere glede enn å gi deg bot
ChrZZ Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 hvor han jeg få tak i N-magnet??? Tja... Torshov, Biltema, Bilxtra, Mekonomen, og CaAlleBensinstasjonerIlandet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå