Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du absolutt føler trangen for å følge internasjonale regler 110%, så kjøp for guds skyld slik magnet-versjon..

Da får du den ihvertfall FORT av igjen når du krysser grensen inn til Norge.

Skrevet
Ergo kjekt med nye typen skilt :)

Ihvertfall sammenliknet med dem som var på 80- og 90-tallet. Dem som kom før tivoliskiltene ser, etter min mening, BEST ut. Fine "firkanta" bokstaver. :)

Skrevet

vært mye i utlandet i år med bimmern... aldri brukt slik. blitt stoppa en gang i danmark og engang i tyskland.. aldri blitt spurt om det engang... jeg har ikke flagg på skilt heller

Skrevet
vært mye i utlandet i år med bimmern... aldri brukt slik. blitt stoppa en gang i danmark og engang i tyskland.. aldri blitt spurt om det engang... jeg har ikke flagg på skilt heller

Har kanskje vært heldig.. I Tyskland kan de være pist på sånt og gi deg en bot.

Skrevet

Aldri hatt noe problem med dette selv, men ikke kjørt så mye i Tyskland. Hadde nok fått meg en magnet-N hvis jeg skulle kjøre mye der. Har og forstått det slik at de er strengest på dette.

Skrevet

Viser du ikke din nasjonalitet i form av "N" eller den nye typen skilt som har kommet så har du ett stort problem om du kommer i /forårsaker en av de kjedekollisjonene som er der "stadig " vekk. Da kommer den lange tyske fingeren, ikke særlig blid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...