jcvold Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 bakpå bilen min er det reklamert med "south street auto sales" , sååsen får jeg vekk det uten å ripe opp lakken?
Jesse Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Varme forsiktig med varmepistol så hjelper det jo iallefall litt =)
Der Barockengel Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Varme forsiktig med varmepistol så hjelper det jo iallefall litt =) ...og hvis du ikke er så veldig dreven med varmepistol - eller ikke har en tilgjengelig - kan du bruke en hårtørker også.
Spiritus Sancti Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 OT: Slasken som bor i usa som har billig bensin!! Haha, misunner deg..
S.Arnesen Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 får ett produkti fleste bil sjapper som er supert til fjerning av slikt. heter ett eller annet med citrus her hjemme, aner ikke hva det heter i statene...
Jesse Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 S.arnesen, det fjernet vel limet. Ikke selve klistremerket
jcvold Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 OT: Slasken som bor i usa som har billig bensin!!Haha, misunner deg.. hehe, prisene stiger her og, og folk klager på høye bensinpriser! nå koster superbensinen svimlende 5 Kroner literen! hehe
webah Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 sitrusen fjerner selve limet, og varmepistol sprekker fort lakken, og det vil du ikke:) gikk på et lakk verksted og spurte og de lot meg låne en slipe greie om "polerte" det bort! ble bra;)
kabeldeigen Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Jeg brukte 3M sin citrus rens, funket som bare juling den.
AlXz Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 bakpå bilen min er det reklamert med "south street auto sales" .. Må jo ha det der da? Blir jo tøft, mer GTA stil
jcvold Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 fikk den av med bare neglene. er 37 grader i skyggen her,så når sola har steikt på sort lakk hele dagen gikk det relativt lett å få det av! men takk for alle svar!
knut_olestad Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 sitrusen fjerner selve limet, og varmepistol sprekker fort lakken, og det vil du ikke:) gikk på et lakk verksted og spurte og de lot meg låne en slipe greie om "polerte" det bort! ble bra;) Har aldri opplevd at varmluftpistol har fått lakken til å sprekke, og jeg jobber med dette og har gjort endel hundre slike jobber.
Der Barockengel Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Har aldri opplevd at varmluftpistol har fått lakken til å sprekke, og jeg jobber med dette og har gjort endel hundre slike jobber. Nei, men clouet her er vel at du jobber med dette - dvs. du vet utmerket godt hva du driver med. I gale hender kan en varmluftspistol brenne ned store bygninger - derfor er jeg forsiktig med å anbefale varmluftspistol selv til malingsfjerning hvis jeg ikke står ved siden av de som skal prøve seg. Nei, her synes jeg du skulle spilt fagmann-kortet ditt og anbefalt å overlate dette til proffene - ikke prøv dette selv. Til fjerning av klistremerker fungerer som regel hårtørkere ganske bra - og det er langt mer ufarlig. Men, heldiggriser som både har rimelig bensin og sterkt solskinn trenger tydeligvis ikke ekstra hjelpemidler for å varme opp underlaget.
knut_olestad Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Bruker anbefale hjemmemekkerne å tyvlåne damas hårtørker ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå