Gå til innhold

åssen fjerne klistremerke / reklameskrift på bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Varme forsiktig med varmepistol så hjelper det jo iallefall litt =)

...og hvis du ikke er så veldig dreven med varmepistol - eller ikke har en tilgjengelig - kan du bruke en hårtørker også. :)

Skrevet

får ett produkti fleste bil sjapper som er supert til fjerning av slikt. heter ett eller annet med citrus her hjemme, aner ikke hva det heter i statene...

Skrevet
OT: Slasken som bor i usa som har billig bensin!!

Haha, misunner deg..

hehe, prisene stiger her og, og folk klager på høye bensinpriser! nå koster superbensinen svimlende 5 Kroner literen!

hehe :P

Skrevet

sitrusen fjerner selve limet, og varmepistol sprekker fort lakken, og det vil du ikke:)

gikk på et lakk verksted og spurte og de lot meg låne en slipe greie om "polerte" det bort!

ble bra;)

Skrevet
bakpå bilen min er det reklamert med "south street auto sales" ..

Må jo ha det der da?:P Blir jo tøft, mer GTA stil :P

Skrevet

fikk den av med bare neglene. er 37 grader i skyggen her,så når sola har steikt på sort lakk hele dagen gikk det relativt lett å få det av!

men takk for alle svar!

Skrevet
sitrusen fjerner selve limet, og varmepistol sprekker fort lakken, og det vil du ikke:)

gikk på et lakk verksted og spurte og de lot meg låne en slipe greie om "polerte" det bort!

ble bra;)

Har aldri opplevd at varmluftpistol har fått lakken til å sprekke, og jeg jobber med dette og har gjort endel hundre slike jobber.

Skrevet
Har aldri opplevd at varmluftpistol har fått lakken til å sprekke, og jeg jobber med dette og har gjort endel hundre slike jobber.

Nei, men clouet her er vel at du jobber med dette - dvs. du vet utmerket godt hva du driver med. :) I gale hender kan en varmluftspistol brenne ned store bygninger - derfor er jeg forsiktig med å anbefale varmluftspistol selv til malingsfjerning hvis jeg ikke står ved siden av de som skal prøve seg.

Nei, her synes jeg du skulle spilt fagmann-kortet ditt og anbefalt å overlate dette til proffene - ikke prøv dette selv. :):wink::)

Til fjerning av klistremerker fungerer som regel hårtørkere ganske bra - og det er langt mer ufarlig. Men, heldiggriser som både har rimelig bensin og sterkt solskinn trenger tydeligvis ikke ekstra hjelpemidler for å varme opp underlaget. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...