sondre Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Link: OBDII feilkodeleser >> Er det noe som har vært borti denne og vet om den virker på BMW, spesielt e39? Fikk litt lyst på den...
Aroid Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 passer ikke på BMW,MB og de fleste japsebiler. passer bare på dem som har OBD kontakt.
Gunnar Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Må ha 20-pins kontakten (som er i motorrommet) Hmm. OBD-kontaktene sitter normalt inne i bilen, også på de BMWene jeg har sett det på. F.eks. på E38 sitter OBD-II kontakten ved siden av koppholderne (under klimapanelet), men det er kun amerikanske versjoner som har den. De har OBD-kontakten i tillegg den vanlige runde kontakten som de europeiske har under panseret.
mY6 Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Bumper denne. Sitter med avleseren i hånden nå, og får bare "No-Link" når jeg kobler den til bilen. Hadde allerede en sånn overgang fra OBDII-kontakt til BMW-kontakt. Noen som har fått den til å fungere på BMW i det heletatt? Lurer litt siden den ikke fungerte på pappas '99 Toyota med OBDII-kontakt under rattet heller.
Zitr0 Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Prøvde denne nylig på min E46. plugget den i odb kontakten under rattet. fikk bare opp no link så for tilbake ned den å fikk pengene tilbake.. Noen som har ide til andre feilkodelesere som faktisk fungerer ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå