-Anders- Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Vroom Vroom folkens. Humret godt for meg selv da jeg utafor hos Alf Lie idag så en av grooom bilene til den noe omtalte KB. Vi vet ikke hvem denne KB er, men at han har feite traller er det liten tvil om Uansett, her er salgs annonsen. Det ser jo i og for seg passe fin og ryddig ut, med vroom kjent stil og hele pakka. Annonse: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Men, når jeg først så en av hans mange E36 coupe`r med hvite rims, måtte jeg jo kikke nærmere. -For det første har han tydeligvis lakket felgene MENS di satt på bilen. -Og tusjet senteret på felgen blått. "Alufelg" sto det bak all tusjinga. humre igjen. -Festet sideskjørtene med SKRUER bortover. -De satt i tilegg skjeivt og var uoriginale så det holdt. -Dårlig lakkering. Homemade maybe? -Flasset lakk -Løse lister her og der, som vindus lister, ja egentlig alt så mest hivd-på-ut. -Skjeive lister -Et eller annet var gåent motormessig iom at den var tauet dit. Sitat fra annonsen mot det jeg så stemmer overhodet ikke. Jeg siterer: -"ALT SITTER PÅ PLASS" -Nei! -"UTSEENDE ER KOMPLETT M 3" -Nei! -"DENNE BILEN ER STRØKEN SÅ DET HOLDER" -Å nieda! -"ALT ELEKTRISK I GOD STAND" -Skeptisk -"ALT TEKNISK I GOD STAND" -mere skeptisk -"DETTE ER EN UNIK SJANSE TIL OG FÅ EN SÅ STRØKEN M/// BIL" -Joa Så, enjoy disse kjappe bildene jeg knipset i en fei, om ikke det blir et kjøp. God natt! Forresten, husk! -Dette er det nærmeste du kommer M3. Løp og kjøp, eller bare løp din vei. Vrrooooooom!!!
Sevenord Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Hahaha! Husker jeg kom over den annonsen der når jeg surfet finn.no Brom Brom.
knut_olestad Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Å herregud! Ingen monterer skjørt sånn som det der og tror det er en bra jobb, ikke uten å mangle noe vesentlig mellom øra!!
ErikS Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Denne er uten dobbel servo, da ville jeg vær skeptisk
316 Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Har han brukt treskruer på skjørta eller? Haha, ser faen meg slik ut... Men den mangler dobbel servo, så jeg må nok melde pass. Utrolig hvordan bilene hans kan juge, bilen så jo grei ut på finn
Der Barockengel Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Har han brukt treskruer på skjørta eller? Terrasseskruer? Må vel ha noe med forsenket skruehode. Potensielle kjøpere av bilen oppfordres herved til å få selgeren til å dokumentere at det bare er brukt rustfrie terrasseskruer på bilen.
316 Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Ser ikke ut som han har brukt forsenket hode en gang.. Stikker jo ut ! EDIT; Kanskje. Zooma inn litt til min store ergelse. Ser jo faen meg helt voldtatt ut det skjørtet der.
Der Barockengel Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Nettopp - forsenket hode som ikke engang er skikkelig forsenket! Noen vet virkelig ikke hvordan terrasseskruer skal brukes! Selv griper jeg meg i å se etter merker etter hammerslag rundt skruene på sideskjørtet.
SanMiguel Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Dette er helt utrolig.. For ett par måneder siden planla jeg og noen andre å reise innover til oslo for å se på denna doningen. bare for å ha noe å finne på en kjedelig søndag. hehe. Hørte jo på tlf at han antagelig har fått en blyladning i hodet. For den mannen var alt annet enn frisk i topplokket.. Skulle vel ha 90tusen for vidunderet. Spurte om å få komme å se på den, da på dagtid. Men det kom ikke på tale. han jobbet til 18.00 hver dag. Skjønner jo hvorfor han ikke ville vise den på dagtid når jeg ser disse bildene.. For en suppegjøk
-Anders- Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 Ja den er alt annet en strøken egentlig. Var hvitmaling på alle dekka rundt bilen. Han må, om ikke på bilen, lakkert hjula med dekk på, uten maskering. Uansett så er ikke bilen verdt det han skal ha. Og vader interiør er fint dèt, men det kompenserer ikke for utsiden her.
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 BILEN KAN VISES HVER DAG ETTER KLOKKEN 1300 Jobbet ikke han til 18.00 hver dag da? Kan umulig være riktig profil på dekkene?
SanMiguel Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Var det svaret han ga meg hvertfall.. da hadde han 2 stk blå traller
-Anders- Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 Satt veldig små hjul på ja KJetil. Så ut som 35-40 profil. Så helt nørd ut hvertfall.
opt Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Ha ha, jævli bra "reportasje" Anders Moro å få se hvordan det egentlig står til med bilen. Hadde vært gøy å dratt og sett på den og konfrontert selger med alle feilene i annonsen. Stakkars den poden som kjøper den her og tror han har gjort et godt kjøp Vroooom vroooom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå