Gå til innhold

Rabies tester stripa ;)

Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Ta en titt i kvinesdal eller nede på silokaia i kristiasand på en lørdag eller noe;)

¨

Det med silokaia har jeg aldri skjønt helt. Trodde ikke det var lov mer eller mindre å kjøre ut der jeg. Har alltid tatt runde ned til DNB der og ut igjen. Men så er jeg fersk her i byen :)

Syns Kr.sand har vært litt laber på råning.

Ellers så kan du teste Risør, periodisk bra... Alle henger på Statoil og tar svipprunder ned til byen og tilbake. Hehe.

Var engang i Mandal og kikka, alle rånerene så bare dumt på meg. Som om de aldri hadde sett en passat før (Spesielt en 240 fyr) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah ^^ er dårlig med liv for tia egentlig... det beste er å lage et treff, da kommer mange, ellers har de fleste rånerene vokst opp, og blitt "giddalause" for tia...

masse rånere i mandal så du trenger ikke ta alle under en kam bare siden du er blitt slapp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah ^^ er dårlig med liv for tia egentlig... det beste er å lage et treff, da kommer mange, ellers har de fleste rånerene vokst opp, og blitt "giddalause" for tia...

masse rånere i mandal så du trenger ikke ta alle under en kam bare siden du er blitt slapp :lol:

Er vel kanskje rånerne i Krsand han mener, ikke i Mandal :wink:

Ta en titt i kvinesdal eller nede på silokaia i kristiasand på en lørdag eller noe;)

¨

Det med silokaia har jeg aldri skjønt helt. Trodde ikke det var lov mer eller mindre å kjøre ut der jeg. Har alltid tatt runde ned til DNB der og ut igjen. Men så er jeg fersk her i byen :)

Syns Kr.sand har vært litt laber på råning.

Er egentlig ikke lov å kjøre ut der nei, men pleier ikke akkurat være noen kontroll over hvem som kjører ut der. Kan likevel ikke huske at jeg har sett noe særlig med folk der. Stort sett trailere hehe Ved DNB står det jo et par biler av og til, det er det eneste.

Er enig med deg i at Krsand har vært laber med tanke på råning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ad|os sa! ;-) pakk! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...