TRF Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 skal du lage stereobil av den der? huff... hehe..lykke til iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Hehehe, ja, jeg sa jo det, var det veldig dumt det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 jeg synes det skulle jo hatt steg 4 denne.. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Hehehe, joa, men beklager det da men skulle gjerne ha fyra den opp for det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Dette er veldig bra arbeid;) hva bruker du når du laget hullene til tweetern i a stolpen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Dette er veldig bra arbeid;) hva bruker du når du laget hullene til tweetern i a stolpen? Tusentakk for det du jeg brukte vanlig hullsag, men det er jo mange måter å lage det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Dette er veldig bra arbeid;) hva bruker du når du laget hullene til tweetern i a stolpen? Du kan f.eks bruke drill med bor på, bor finnes i mange str., noen passer diskanter bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Dette er veldig bra arbeid;) hva bruker du når du laget hullene til tweetern i a stolpen? Du kan f.eks bruke drill med bor på, bor finnes i mange str., noen passer diskanter bra Øh... greit at diametern på magneten liten til diskanten, men den er litt større en 13mm da Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Jeg har hullbor som er langt større enn 13mm Kan bore ut hull til 7" med de største^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Jeg har hullbor som er langt større enn 13mm Kan bore ut hull til 7" med de største^^ Da er det ikke bor, men hullsag du mener da eller, slik som jeg nevnte tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Hmm, sag? Er usikker på den fronten, da jeg ikke kan mye om verktøy xD Jeg vet bare det at jeg skrudde det fast på 230V drill. Festes med samme "stuss" som på vanlige små borr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 skal ta et bilde å legge ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Takker for svare, men ser du har støpet opp til diskanten hvilket produkt brukte du da, og hvordan gikk du fram for og få det til på den måten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Har brukt støpeplast, det er produkt som ligner litt på polyester (glasfiber) men det er lettere å jobbe med, mye bedre for helsa osv.Men kan også bruke polyester. men uansett da, man blander da plast og herder og rører det sammen, så tilsetter man fyllestoff (bittesmå glasskuler) og arbeider med det til man før en deigaktig konsestens som ikke er for våt. Da former man bare til dette slik man vil ha det. La det tørke/stivne og begynner så da med finpussing. vet ikke om jeg forklarte det slik at du forstår dette jeg? Dette produktet for du kjøpt bl,a på bilstereosenteret.no men du kan nå se nederst på linken her http://bilstereosenteret.no/index.php?cPath=1_5_83_367 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Hei, takk for svare ble litt klokere, men hva bruker du som motstand når du former det hvis du skjønner hva jeg mener:) for du har jo bare en pinne ned en rudning over, veldig dårlig til å forklare men håper du forstår:)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå