Gå til innhold

Er det noe liv oppe på ACR i dag da? Bilder?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja rune dro av ban før breisladd svingen, må lakker opp fangern, eine sia å fiks 2 felga, eine va min...

Prøve å legge ut noen bilder i mårra, ja var en go del men de står lenger til høyre før det bilde.. Men ikke så my som på rudskog osv..

Nei det skjønner jeg absolutt, men artig at det møter opp folk! Er jpo så typisk når noen skal arrangere noe på Mo at ingen møter og støtter opp.

Så vel ikke ut som om at det barer er fangeren som må lakkes opp der vell!? Sklei han ut i dekkveggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var MYE folk i år, kaos på lørdag for å komme seg på banen, folk overalt..

Jo er bare litt skade på fangeren. liten sprekk, så er det MASSE stein sprang i siden å felgene ble heftig oppripet.. men ingen bulker eller alvorlige greier..

Havnet ikke i dekk veggen nei, blir fort dyrt da, han stoppet i stein området, hvorfor er det ikke fin sand i stede for steiner på flere cm i dm??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har faktisk jeg også lurt noe veldig på! En kompis av meg havnet litt utfor cirbsen på en bmw-treff for noen år siden. Var så vidt utfor, men fikk skader på bil og felg for 10 000kr. Skulle jo tror sanda bremser bedre også,men!

Mange som kjørte på banen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner ikke det der, de har vell spart på pengene, noe som koster andre dyrt igjen..

Ja det var 403 påmeldte men om alle kjørte tviler jeg på, men det var lang kø for å komme seg utpå.. gikk jo noen biler til hælvete i løpet av hælga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, es tuning sin ur quattro i dag, den såg jævli skeiv ut.

en sierra, trøkt inn i høyre bak part.

en gammel volva, mye trøkt inn i ræva, en rekord, også mye i ræva.

en gammel volvo hadde rullet, hele bilen var skeiv.

en smart bil, ødelagt bak

en s2000, ødelagt bak

sikkert mere og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner ikke det der, de har vell spart på pengene, noe som koster andre dyrt igjen..

Man skal huske på at denne banen ble bygd på dugnad med minimumsbudsjett av noen få ildsjeler. Og all ære til dem for det!

Drifta av banen har flere ganger gått konkurs gjennom de få årene den har eksistert. Slik sett synes jeg banen holder en imponerende kvalitet. Det må utvilsomt være et av de flotteste anleggene i Norden!? Nå vet ikke jeg årsaken til at de har brukt den type masse i avkjøringssonene, men det er nok en av forklaringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal huske på at denne banen ble bygd på dugnad med minimumsbudsjett av noen få ildsjeler. Og all ære til dem for det!

Drifta av banen har flere ganger gått konkurs gjennom de få årene den har eksistert. Slik sett synes jeg banen holder en imponerende kvalitet. Det må utvilsomt være et av de flotteste anleggene i Norden!? Nå vet ikke jeg årsaken til at de har brukt den type masse i avkjøringssonene, men det er nok en av forklaringene.

Banen ble da bygd av et entreprenør firma. Og det kostet 61 mill.

Ikke vet jeg hva det koster å bygge en bane, men acr er et jævla bra anlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har faktisk jeg også lurt noe veldig på! En kompis av meg havnet litt utfor cirbsen på en bmw-treff for noen år siden. Var så vidt utfor, men fikk skader på bil og felg for 10 000kr. Skulle jo tror sanda bremser bedre også,men!

Mange som kjørte på banen?

Det er nu bedre å bytt en felg enn å total ødelegg bil når man treff autoværne :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banen ble da bygd av et entreprenør firma. Og det kostet 61 mill.

Ikke vet jeg hva det koster å bygge en bane, men acr er et jævla bra anlegg..

61 mill er dugnad for anlegg i denne målestokken. Som sagt, minimumsbudsjett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er\var nord-europas beste bilbaneanlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...