Torbjørn E39 Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Kom hjem etter en tur til mine foreldre nå ikvel før Nederland mot Frankrike på Tv2. Så til min store forargelse at en eller annen gjøk har kjørt på bilen min og skadet frontfanger og støtfanger høyre side. (Riper og bulk) Jeg holdt på å eksplodere for å si det mildt der jeg sto. Hele dagen gikk gjennom hodet på 30 sek for å huske hvor jeg hadde vært og parkert, og om jeg husker å sett noe der tidligere idag. Kom frem til at det måtte ha skjedd ute hos mine foreldre da vi var der i ca 2 timer. Leverte dama og barna hjemme og dro sporenstreks tilbake for å se etter bilen. Tok vel ca 5 min å finne synderen med alle bevisene på bakfanger. Fant lakkrester fra min bil der, tok bilder som bevismateriale før konfrontasjon med den skyldige. Flaks for meg at jeg dro utover med en gang og fant den skyldige, kunne fort ha vasket sin bil og alle bevis var borte. Og i tillegg rakk jeg fotball- kampen så ble fredagskvelden ikke så ille som den kunne vært likevel. There is a god!! Får vel bestille oppretting og lakkering på mandagen, håper de rekker ta den før helga for da skal bilen brukes som brudebil i mitt eget bryllup.....
Ad|oS Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Det var hvertfall bra at du klarte å finne den skyldige. Hva sa personen som hadde kjørt borti bilen din da? Lykke til i bryllupet forresten
ingard Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Oi, men det var bra du fant vedkommende. Det er det de færreste som gjør. Jeg er og spent på hva de sa.
Torbjørn E39 Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 Sa han ikke hadde merket noe, men d må han ha gjort, fikk sprekk i frontfanger like under hovedlykta. Han ble stille da jeg truet med å ringe politiet for å anmelde han, egentlig burde jeg gjøre det likevel, men verste er at jeg faktisk kjenner vedkommende fra før. Jeg sa samma d, bare bilen blir ordnet asap. Jeg skal kontakte oppretter nå på mandag og pushe for å få rettet bilen før helga om det går. Hvis ikke må det taes bilder fra venstre side.
Deep Dish Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Du skulle absolutt anmeldt fyren.. Da får han seg en kraftig bot for å ha forlatt skadested uten å gi beskjed.!! Det ville ha vært fullt fortjent....!
Torbjørn E39 Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 Skademelding er utfylt så det er ingen vei tilbake likevel for den karen. Skrev faktisk i min forklaring at han ikke hadde meldt ifra og at det var etter egen etterforsking jeg fant fram til hans bil, bilder blir arkivert for bevis hvis tvil senere. Han la seg rimelig flat, jeg sa at bimmern er en premiert utstillingsbil så dette blir nok dyrt ja.
Ballder Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Hadde han nektet, og påstått det var du som kjørte på hans bil da. Hva da? La oss si du hadde flaks som ble påkjørt av en som innrømmer det, og ta han for det han sier istedet for og være eplekjekk...
Torbjørn E39 Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Skrevet Juni 14, 2008 Eplekjekk?? Er ikke første gangen noen påfører bmw jeg eier skade og ikke melder ifra. Finnes nesten ikke en ting i verden som er mere irritabel. Så eplekjekk i mine øyne her vil jeg påstå er engasjement.
Innovation Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 Flott at det har ordnet seg Torbjørn! Det er få ting i verden, om noe som gir meg flere søvnløse netter en skader på egen bil Føler med deg!
Torbjørn E39 Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Skrevet Juni 17, 2008 Så når skaden som ble påført bilen, skal bilen leveres inn til Bmw for service og sjekk av rustskader på panser, bakluke og dører. Vet det er rust på panser og bakluke så disse blir vel byttet på rustgaranti. Håper på et vis at de finner rust på dørene også, så blir jeg kvitt parkeringsbulkene. Så står jeg igjen med en dønn strøken bil. Så kan jeg kose meg med treff i tiden fremover så fremt bilen ikke blir solgt da. Har ikke veldig lyst å selge, men riktig mann med riktig sum cash så blir den det.
Torbjørn E39 Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Skrevet Juni 17, 2008 Gratulerer og lykke til med bryllup! Takk! Hadde faktisk "prøven" i kirka idag. Gruer meg faktisk ikke, gleder meg! Blir vel å bruke hele fredan på å rengjøre bil og ordne den i stand...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Da fikk jeg tilbake bilen fra oppretting idag, å gjett om jeg gledet meg! Har kjørt opel corsa leiebil i ei uke å nesten så jeg spyr. Løp inn og hentet nøkkelen å løp ut for å se over gliset. Så bra ut bakfra og venstre side. (har fått ny bakluke og ny førerdør pga rustskader), så over fronten (nylakkert panser og frontfanger), så kom jeg til høyre framskjerm som skulle vært lakkert etter skaden, men den var like stygg. TILT TILT TILT! Han som leverte ut nøkkel tilhørte delelageret, forsøkte forgjeves å ringe kundeansvarlig på verksted uten svar. Hentet bilen etter åpningstid. Skal ringe han imårra og høre hva han har å si til dette. Spørs om det blir en uke til med corsa..... Bittert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå