Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ferie og må la bilen stå i 3 uker . Er dette bra eller dårlig ?

Tenker mest på motoren. Om plast og pakninger størkner og blir harde, bensin filte osv osv... Bilen er jo vanligvis i bruk hver dag.

Skrevet

Nei.. det skal den fint klare. Kan jo alltids være lurt å vedlikeholdslade batteriet da du kommer igjen.

Hvor lenge tror du bilene står rolig på lastebåten og havna da de kommer fra utlandet?

At hjulene former seg bruker å være et problem hvis en bil har stått LENGE, sammens med fukt/sopp/støv.

Skrevet

Med mindre du har noen usannsynlige bløte R dekk så går det helt fint. start opp og kjør når du kommer hjem ; ) Kan være lurt og skjekke olje før du starter opp etter ferien : )

Merk; Usannsynlige. hehe

Skrevet

Jeg jobber 5 uker på båten og 5 uker av og bilen har ingen problemer med å stå de 5 ukene jeg er borte så vil ikke tro din har det heller. Jeg tar riktig nok av - polen på batteriet men det er vell strengt tatt ikke nødvendig 8)

Skrevet

Det med at batteriet kan tappe seg noe er vel det største problemet, selv om jeg ikke tror 3 uker er noe stort problem. Jeg vet at noen fjerner sikringen til fjernstyrte sentrallåser hvis bilen skal stå i ro en stund, siden disse visstnok bruker strøm, men dette er bare hearsay, og ikke noe jeg har eksperimentert med selv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...