325icab_88 Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Tok ned traversen min i dag. Var da så uheldig at den ene "sylinderen" av de to som går gjennom hovedforingene knakk! Er dette sveisbart?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Skjer titt og ofte at de knekker grunnet irr i toppen mot karosseri. Er Aliminium sylinder, vil ikke råde deg til sveising. Bytt heller foringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Skjer titt og ofte at de knekker grunnet irr i toppen mot karosseri. Er Aliminium sylinder, vil ikke råde deg til sveising. Bytt heller foringene. Men den som har knekt er jo den tappen som er en del av karosseriet? Den sitter igjen i bilen etter foringene er ute. Foringene skal selvsagt byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Sikker på at det ikke er toppen av foringene som har knekt? Den har en tendens til å bli stående igjen på bilen når man tar ned bakstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Slik ser det ut...Tror det er foringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Det er firubgeb ha. Den runde plata er også en del av foringen. (en skive.) Bruk masse 5-56 og vold, så får du det nok ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukland Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Det er bare en bitteliten del av hele hylsa som sitter igjen i et styrespor i karosseriet,mye 5-56 eller annet gostoff og rå makt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Det er toppen av foringen som sitter igjen. På min måtte hele dritten slipes ut, og det er en skikkelig drittjobb. Alu spon er ikke noer serlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Hehe,skikkelig kose jobb : ) Ta tak i den runde skiva med, tja, en stor rørtang og bikk på den (IKKE VRI!) . da kan den knekke lenger oppe og det er ikke noe morro. Spray gdt med WD40 fra undersiden og oversiden. Det kan hjelpe godt at du har en kompis som står med skrutrekker fra oversiden og dunker på den delen som er hylsa til foringen nedi hullet der. Relativt langt nede, er kun et bitteliten del som henger i karosseri. Mens du bikker på den i bunn. Jeg bruke hammer og slo, men jeg gjorde det på en annen måte når jeg tok ned bakstilling på E30. sit, bildet følger. Der ser du hvor veldig lite som er opp i karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 Takker for svar Tyskerne var ikke så dumme å laga det helt mongo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå