Gå til innhold

Min Første Bmw..E39 523i Nye Bilder S. 5 Mtech++

Rayen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du som cruiset rundt i åsane igår på hydroen. mener det var deg hvertfall. grom lyd :D en kamerat hadde røket drivakselen så måtte prøve og fikse den men det gikk jo ikke så den ble stående hehe

Hehe...stemmer det...det var nok meg du..

såg dere hevet den opp og greier..forstod at det var noe gale når den stod der en stund forlatt..hehe

Lyden er eg veldig fornøyd med:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med strøken E39! M-speil neste? =)

M speil vet eg ikke om det blir..

Men har fått på Mtech listen på bagasjeluken..dette gjorde seg veldig synes eg..samtidig som at eg venter på orginale facelift lykter fra David her på forumet..

Og så har det seg slik..at gs kunne jo aldri levere di rondellene..så eg var lei av og vente no..di har sagt 2 uker siden 1 mai..så eg ga faen og har kjøpt meg Dotz Mugello i 8,5x19 og 9,5x19 :D

Tror det at disse blir ganske grom på bilen...Disse har eg forresten liggene i garasjen men får ikke dekk på di før på tirsdag..Men tenker eg skal komme med en skikkelig fotoshot då med digital kamera og mye bilder:D

mvh Raymond :D

Edit: For vel slenge med noen eg tok hin dagen når eg gnikket:D

DSC00343.jpg

DSC00345.jpg

Før

DSC00346.jpg

Etter

DSC00349.jpg

DSC00350.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AKKURAT samme felger eg holdt på å kjøpe måneden før eg solgte den! Kommer til å bli sinnsykt rått.

HAdde mye å si den listen. Mykje beir;)

Fått oblatene nå foresten?

hehe..såpass ja..Listen gjør mye med bilen den:D..

Og felgene kommer på bilen på tirsdag eller onsdag,..då får eg dekkene:)..

Tror det blir ganske gromt:D..

har fått vognkortet men ikke fått oblatene..tenkte og ringe trangsynet og høre.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG...då har eg fått felger eg også....

Veldig fornøyd med felgene..og synes 19 kledde bilen:D..Åpen for kommentarer:)..Mangler bare facelift baklyktene no men di er på vei=)

Tatt masse bilder ilag med en kompis med 325 lager en ny post og legger di ut for seg selv:D

DSC00363.jpg

DSC00362.jpg

IMG_2893.jpg

IMG_2892.jpg

IMG_2896.jpg

Et lite glimt av 325'en:D

IMG_2905.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah Dotz Mugello er så utrolig rett på mørke 5-serier. Både E39 og E60. Eneste grunnen til at jeg ikke valgte de selv er at jeg har sølvfarget bil, og jeg tror ikke felgene passer like godt til den fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pent, og du oppgraderer helt riktig 8) .

Syns du skal vurdere senk & M5 speil som de neste mods'a. Jeg har forøvrig nylig handlet speil til min E39 av Klausen Tuning, 325icab_88 her på forumet. Ikke montert enda siden de er hos lakkerer, men så ut til være veldig bra og en super kar og handle deler av :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for fine kommentarer...ble veldig fornøyd selv:)..Di tar seg enormt godt ut på svart bil..:)

Får se om det blir speil med tiden..Bilen er forresten senket 35..men kunne vert senket mere..men er ingen problemer og kjøre med bilen no og er enormt med komfort slik den er no også..så tror ikke eg senker den mere..hvertfall ikke i første omgang..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...