Dr_S Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Gratulerer med strøken E39! M-speil neste? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 du som cruiset rundt i åsane igår på hydroen. mener det var deg hvertfall. grom lyd en kamerat hadde røket drivakselen så måtte prøve og fikse den men det gikk jo ikke så den ble stående hehe Hehe...stemmer det...det var nok meg du.. såg dere hevet den opp og greier..forstod at det var noe gale når den stod der en stund forlatt..hehe Lyden er eg veldig fornøyd med:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Gratulerer med strøken E39! M-speil neste? =) M speil vet eg ikke om det blir.. Men har fått på Mtech listen på bagasjeluken..dette gjorde seg veldig synes eg..samtidig som at eg venter på orginale facelift lykter fra David her på forumet.. Og så har det seg slik..at gs kunne jo aldri levere di rondellene..så eg var lei av og vente no..di har sagt 2 uker siden 1 mai..så eg ga faen og har kjøpt meg Dotz Mugello i 8,5x19 og 9,5x19 Tror det at disse blir ganske grom på bilen...Disse har eg forresten liggene i garasjen men får ikke dekk på di før på tirsdag..Men tenker eg skal komme med en skikkelig fotoshot då med digital kamera og mye bilder:D mvh Raymond Edit: For vel slenge med noen eg tok hin dagen når eg gnikket:D Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 AKKURAT samme felger eg holdt på å kjøpe måneden før eg solgte den! Kommer til å bli sinnsykt rått. HAdde mye å si den listen. Mykje beir;) Fått oblatene nå foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 AKKURAT samme felger eg holdt på å kjøpe måneden før eg solgte den! Kommer til å bli sinnsykt rått.HAdde mye å si den listen. Mykje beir;) Fått oblatene nå foresten? hehe..såpass ja..Listen gjør mye med bilen den:D.. Og felgene kommer på bilen på tirsdag eller onsdag,..då får eg dekkene:).. Tror det blir ganske gromt:D.. har fått vognkortet men ikke fått oblatene..tenkte og ringe trangsynet og høre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Uorg list eller? Så litt tykkere ut enn den fra M5. Er den lakka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Uorg list eller? Så litt tykkere ut enn den fra M5. Er den lakka? skal være orginal Mtech list fra koed.. den er lakket..men slik lyset er på den på ene bilde ser den mere mat ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 ENDELIG...då har eg fått felger eg også.... Veldig fornøyd med felgene..og synes 19 kledde bilen:D..Åpen for kommentarer:)..Mangler bare facelift baklyktene no men di er på vei=) Tatt masse bilder ilag med en kompis med 325 lager en ny post og legger di ut for seg selv:D Et lite glimt av 325'en:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Deilige hjul! Selvom hjertet mitt ligger hos Rondell d58 da.. hehe Hva med shadowline? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 De felgene satt som et skudd! For øvrig et fint eksemplar av E39, du blir nok fornøyd med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Ah Dotz Mugello er så utrolig rett på mørke 5-serier. Både E39 og E60. Eneste grunnen til at jeg ikke valgte de selv er at jeg har sølvfarget bil, og jeg tror ikke felgene passer like godt til den fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Meget pent, og du oppgraderer helt riktig . Syns du skal vurdere senk & M5 speil som de neste mods'a. Jeg har forøvrig nylig handlet speil til min E39 av Klausen Tuning, 325icab_88 her på forumet. Ikke montert enda siden de er hos lakkerer, men så ut til være veldig bra og en super kar og handle deler av . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 takk for fine kommentarer...ble veldig fornøyd selv:)..Di tar seg enormt godt ut på svart bil.. Får se om det blir speil med tiden..Bilen er forresten senket 35..men kunne vert senket mere..men er ingen problemer og kjøre med bilen no og er enormt med komfort slik den er no også..så tror ikke eg senker den mere..hvertfall ikke i første omgang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 ble bra med felger fint at du hjelpte meg med og rydde veien i morres hehe eg hadde forsåvet meg og var sent ute til jobb hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Trodde nesten det var bilen min det var bilde av der men så var det litt andre felger gitt. Knall fin E39 i den beste fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå