Rayen Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 Trodde nesten det var bilen min det var bilde av der men så var det litt andre felger gitt.Knall fin E39 i den beste fargen hehe..takk.... Har fått på faclift baklykter idag No er eg fornøyd med bilen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 ble bra med felger fint at du hjelpte meg med og rydde veien i morres hehe eg hadde forsåvet meg og var sent ute til jobb hehe hehe..ja du kom fort merket eg..og eg har ikke sett deg før når eg pleier og kjøre te jobb..hehe..Skal si du ga på når eg ga meg..hehe:P.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Lite raatt...! Hvordan er det aa kjore paa? Maa faa ta en kikk paa bilen snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Lite raatt...! Hvordan er det aa kjore paa? Maa faa ta en kikk paa bilen snart.. Takk Er nydelig og kjøre på..synes bilen er like god eg..og sporer faktisk ikke, tilfelle veldig lite.. Liten update.. No med Facelift baklykter og litt bilder fra tur til Sverige:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Heisann ! Beklager dårlig respons fra meg - jeg har hatt fire uker ferie.... Men det var nok helt sikkert bilen min du så fra Sjong Camping - Jeg bor ikke på den gården, men litt nærmere sentrum. Bilen din er blitt helt nydelig !! Synd vi ikke fikk kontakt - hadde vært gøy å kikket på vidunderet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 hehe..ja var nok deg då..såg den fra Campingen så=).. Takk for kommentaren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Lenge siden det var update her kan man si..har bare vert kjøring no siste tiden og ikke gjort noe mere med bilen.. Men har no en liten plan te våren..vurderer bakrutesenker men vil ikke ha noe tjukke greier..vil ha en tynn som ikke bygger så mye opp fra ruten..noen forslag her?..Også lurer eg litt på svarte nyrer..lurer på kordan det hadde blitt...kanskje litt mere sint look foran? Også blir det kanskje en hellakkering da eg har god tilgang til det for en fin pris for og få bilen dønn strøken og 100%..men det får eg se på til våren:) Slenger med noen bilder av bilen rett før eg skiftet til vinterhjulene.. Også to bilder av interiøret for di som ville se det:) Noen kommentarer gjør seg alltid =) hehe.. Gleder meg allerede til og få på igjen sommerskoene etter bare 1 uke på vinterdekk..bilen ser trist ut no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Hellakkere? Må vel være noe mer fornuftig du kan gjøre. Den er jo så og si strøken i lakken. Husker det var noe merker på bakfangeren, og en rustblemme etter at frontruten ble byttet. Men det er vel alt? Nei, sleng på en M5 bakfanger og bruk resten av pengene på ferie til neste år..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Kjempe fin E39. Og et deilig skiltnummer er litt opptatt av det jeg....er ikke pent med f.eks RZ 38562 nå håper jeg ikke noen hadde det nr der da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Og et deilig skiltnummer er litt opptatt av det jeg... Hehe, du er ikke den eneste . Forøvrig en meget flott E39 dette, men bør montere M5 speil syns jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Hellakkere? Må vel være noe mer fornuftig du kan gjøre. Den er jo så og si strøken i lakken. Husker det var noe merker på bakfangeren, og en rustblemme etter at frontruten ble byttet. Men det er vel alt? Nei, sleng på en M5 bakfanger og bruk resten av pengene på ferie til neste år..! hehe..ja bilen er jo veldig bra..menmen..får se ka eg gjør.. frister litt.. Liker bilen med orginal fanger også..så får se..men tror kanskej bilen blir lagt for salg neste år en gang..ut på høsten kanskje..men vet ikke..tiden får vise:).. Kjempe fin E39. Og et deilig skiltnummer er litt opptatt av det jeg....er ikke pent med f.eks RZ 38562nå håper jeg ikke noen hadde det nr der da hehe Takk for det.. Er enig med deg..skilt nummeret har litt og si=).. Og et deilig skiltnummer er litt opptatt av det jeg... Hehe, du er ikke den eneste . Forøvrig en meget flott E39 dette, men bør montere M5 speil syns jeg . M5 speil gjør seg veldig masse..men vet ikke kor mye mere penger eg skal legge i bilen..hehe.. Leiter litt etter et prosjekt på si også..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rafa Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Ingen penger til M5 speil, men en unødvendig hellakkering har du cash til? Dropp hellakkeringa, trengs absolutt ikke, iallefall ikke ut ifra bildene. Bruke de heller på ett par speil Sinnsykt kul bil iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Ingen penger til M5 speil, men en unødvendig hellakkering har du cash til? Dropp hellakkeringa, trengs absolutt ikke, iallefall ikke ut ifra bildene. Bruke de heller på ett par speil Sinnsykt kul bil iallefall.. hehe...du mener det ja....vi får se.. Takker =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstava Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Veldig pen bil... Er stor fan av de felgene, Kan jeg spørr hvor du gikk til innkjøp av disse? Tror jeg vil ha disse på min bil til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Veldig pen bil...Er stor fan av de felgene, Kan jeg spørr hvor du gikk til innkjøp av disse? Tror jeg vil ha disse på min bil til sommeren. Felgene kjøpte eg hos Solberg.. Dekkene kjøpte eg hos dekkmann da min far for gode prosenter der.. Navne er Dotz Mugello.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå