Hansi22 Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 Hei er interresert i: venstre og høyre bak dør og bagasjeluka hengerfeste tåkelyktene hvor mye vil du ha for alt dette og pluss sending Bor i oslo
Yngvejos Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Skrevet Juni 22, 2008 Hvilke moduler er dette? Si en pris du.
Yngvejos Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Skrevet Juni 22, 2008 Hei er interresert i: venstre og høyre bak dør og bagasjeluka hengerfeste tåkelyktene hvor mye vil du ha for alt dette og pluss sending Bor i oslo Tåkelysene er solgt. Bagasjeluka er sansynligvis solgt. Og jeg har ikke så veldig lyst til å sende store tunge ting som dører. Hvis du gir et ok bud, skal jeg se om jeg får løs hengerfestet til deg.
Reset Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 er en ting til jeg vil kjøpe av deg:) komplett vindus visker mekanisme? har du den? er den i bra stand?! passer på 90 mod e34?
Yngvejos Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 Vindusviskermekanismen er ikke i bra stand i det hele tatt. Slår i panseret, og går utenfor ruten når den er oppe. Bilen blir levert idag eller i morgen, så vær raske hvis dere vil ha noe.
xerc Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 hva skal du ha for venstre fremskjerm om den ser ok for rust og bulker ut ?
Yngvejos Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 Forskjermen rekker jeg nok ikke å skru av før de kommer. Bulker er det ikke, men litt rust.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå