Hanzo/// Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 Jeg tar det som ett hint at den ikke er det. Tja alt trenger jeg ikke å ta på forumet. Er man intresert så kan jeg kontaktes på pm og telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Bumper igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Interessant! Om du fremdeles har den når jeg har solgt min E46 så kan det bli aktuelt å handle. Sender du meg også en PM om godkjenning etc? Antar 160000 er km på motor, hvor mye har selve bilen gått? Hvordan er det med servicehefte / EU kontroll? Og ikke minst: Nye bilder etter lakkering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 Halloien, Bilen blir nok solgt i morgen, Men om det ikke skulle gå veien så gir jeg deg ett ord. Ok ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg