|Ole| Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 faen så teit, eg blir so forbanna... spørst om ikkje vi skulle samlast en gjeng...tatt oss en prat med polisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 ja vart litt forbanna der og då, men skal prate med dei på onsdag, har bestilt time til 328'n då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Hvis jeg ser riktig at det intercooleren er synlig på det bilde er det ikke så rart at de ville ha den til teknisk? Surt er det, er redd selv for at noe slik kommer til å skje med meg etter at jeg har blitt ferdig med kompressorbygget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Den er synlig, men den henger jo berre der, er ingen trykkrør hverken inn eller ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Update; Fått sveist buret, og hengt bilen opp på løftebukken, klar til i morgen, kjem oppdatering med bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 nice trudde det var full stopp eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 ÅÅÅneeei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 OK. då vart det litt skruing idag da gitt Heve ut motoren og heve svinghjul, clutch, trykkplate og gir over på turbomotoren.. Håper (ja er optimistisk) på start tirsdag Bilder: staslig trekkvogn under burbygging: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Er trøtt og lei no, må tidlig opp å få ferdig bilen, motoren heng foresten i elefantjekken og er klar til å sleppes nedi Meir upload i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Jaaada, veit ikkje helt kor eg skal begynne.. Har montert turbomotoren, og alt anna, kobla ledningsnett osv.. Skulle berre for morroskuld sjekke om det var gnist osv, før eg skulle montere grenrør osv.. BOM helt stille, eg syntes det var merkli, så drog fram 22mm pipa og skulle dreie motoren i framkant i veiva.. HELT JÆVLI bom fast.. tenkte kanskje starteren var kilt i svinghjulet, og tok ut den, veiva satt like bom fast, tok ned girkassen, og sjekka om eg kunne ha skruer som var for lange eller noke som kan kile svinghjulet, men like bom fast... Så i morgen bynner eg å rive ut motoren igjenn og må sjekke ka som kan vere gale... Litt bilder, har heve inn litt interiør, og malt buret hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Kult prosjekt, men fan så uheldig du har vært no da.. Først politi også dette ed motor. Håper du finner ut av det uten å demontere for mye av motoren... Lykke til mr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg henger meg på denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 ouch.. lykke til! Pen bil og bra prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Takker... Eg trur kanskje rådelagra eg kjøpte er for tjukke.. det siste eg gjore før eg satt fra meg motoren "klar" var og dra til rådene, og hive på bunnpanne, så motoren dreia jo når eg monterte registeret, så eg holder en knapp på kilte råder eg... Noken andre med innspill?? FRUSTRERT !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Så du har justert registeret ja.. Tenkte kanskje det var en ventil som sto i et stempel eller noe. Har du prøvd og dreie motsatt vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå