Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe du har flaks med bygget ditt skjønner eg,først motoren og så dette...

Heh, ja det kan du gjerne sei.. men men er ikkje så gale for å vere første gangen :)

Det med motoren er vel helst berre en fille ting, men som dei seie "lita tue, kan velte stort lass"

Sto du på mix'n på oppedal fergekai onsdag eller ? såg actros'n sto der hvertfall, kun singel bil..

Nope,er sjukmeld på ubestemt tid enda pga ryggen,men var nok eine bilen min du såg sikkert.

Er denne chippen berekna for så store dyser?

Aha, trudde du kanskje var aktiv sjukmeldt eller noke..

Japp, chippen er laga til meg "på mål" helt slik eg ville ha den. fekk bestemme "varvstoppet" osv :) var han som skaffa dysene, så han mekade det til, som han sa :)

bilde..

blir montert og prøvekjørt litt idag og i morgen før eg setter blien på

bukker tenker eg :)

yet838z6ub83xca2wbn2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei klarer knapt å sitte eller gå i lengre perioder så er "off-duty" :evil:

Enorm størrelse på dessa bildene dine hehe...trur du må justere litt ;)

Ok men da skulle vel t.o.m tomgangen din funke greit også da.

Blir vel artigt å prøve forskjellen på dette kontra det gamle oppsettet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dei vart litt store..

Tomgangen var høg før, pga litt oppstilt tomgang.. prøvde å kjøre uten tomgangsregulator men det funka ikkje..

Den gjekk ikkje skikkelig i det heile tatt over 0.3-0.4 bar.. då kutta den berre pga så sinnsjuk mangel på bensin, so vart berre siging på lavt turtall før.. MEN no skal det prøvast ut litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Like etter eg monterte dysene begynte det å snø, men så har ikkje fått prøvd å starte før igår sia veiene er blitt svarte igjenn..

Bilen starter IKKJE.. skal prøve å bytte tilbake til orginale dyser å sjå om den starter då, gjer den det er dysene eg kjøpte ikkjefungerende hvertfall. kanskje lav ohm dyser ?

Veit noken korleis det er å få start med lavohm dyser når en trenger høgohm dyser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lest igjennom hele tråden din nå, for et pågangsmot, klør i fingrene selv :) kan desverre ikke hjelpe deg med spørsmålet, men gleder meg til du får start på den :) få ut med bilder

Hei og takk for det.. kan vel sei att pågangsmotet har gått litt opp og ned, men har alltid fått god hjelp når ting ikkje går min vei.. Jan Egil kristiansen har iallefall våre til super hjelp når eg har hatt behov for det..

Har noken bilder av bilen eg kan legge ut når eg får kameraet tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei!

Alltid kult med turbo prosjekt!

Hvilke specs er det på turboen?

Hvor stor innerdiameter er det på oljereturen din??

Oljereturen er over 13mm innvending hvertfall..

AR på eksos er eg faktisk ikkje sikker på, veit hverfall att det er en typisk cosworth oppgraderingsturbo !

Du lyte legge ut en tråd om din bil og ! ;)

God jul folkens !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det men er skeptisk til biltilsyn og slikt..

Den oljereturen er i minste lager, er vel minimum 15mm som er anbefalt.

Ser litt liten ut den eksosdelen din, er vel en slik 0.63 steg 2? Isåfall får du meget høyt baktrykk og kan få allt for varm eksos!

Olje returen min og er 13mm innvendig, har ikkje hatt nokke problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like etter eg monterte dysene begynte det å snø, men så har ikkje fått prøvd å starte før igår sia veiene er blitt svarte igjenn..

Bilen starter IKKJE.. skal prøve å bytte tilbake til orginale dyser å sjå om den starter då, gjer den det er dysene eg kjøpte ikkjefungerende hvertfall. kanskje lav ohm dyser ?

Veit noken korleis det er å få start med lavohm dyser når en trenger høgohm dyser?

ai ai ai.er det lavohm så brenner du dysedriverene.....du må måle dysene......enn bör ha over 15 mm i oljeretur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...