Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp, det er min, kjøpte den av odd arne kvalsvik.

Bilen blir penere i den blåfargen som skal på no, og litt breiere versjon av body :)

Om du får med deg m20starter heim fra bergen, so kan det hende eg får lov inn på bukken for å skifte den og litt anna snaks, kanskje eg får begynne å slipe då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er min, kjøpte den av odd arne kvalsvik.

Bilen blir penere i den blåfargen som skal på no, og litt breiere versjon av body :)

Om du får med deg m20starter heim fra bergen, so kan det hende eg får lov inn på bukken for å skifte den og litt anna snaks, kanskje eg får begynne å slipe då :)

Går nokk fint, men må jo inn med bilen min og ut med din etter kvar slipe økt..Må vel grunne for kvar gong då(?), men går jo relativt kjapt å slipe, om ein har mote og drevet med seg. Når det gjeld hjulbuar, treng ein jo ikkje bukk. Skal du skifte gulvet bak?

Så du fekk blod på tann av lakkert underside?

(pokalen har jo alltid ei bakside og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
På tide å vekke liv i tråden din! Skjedd noko meir? Klar for sommar no reknar eg med?

Jau, er so mangen planer som svirrer rundt i hode no, har jo fått tak i en 3.6 m5 motor med kasse og ledningsnett osv. so no er eg helt forvirra om ka eg skal gjere.. får vel legge ut litt bilder når bilen er kommet på bukken igjenn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...