Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Neidå, dysene mine er sikkert ok dei, gidder ikkje stresse, bilen står varmt og fint der den står, og når snøen forsvinner skal den på bukken igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 du skulle jo hatt bilen på gang idag da!!! ring meg når du er våken!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Hey, har ikkje våre innom bimmers før no Jobber for tida på Havyard so sov eg heile fredagskvelden og gjekk glipp av streetmeet'n :/ gjekk vel ikkje glipp av noke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Var det etter du bytta chip den ikkje vil gå?? Eller er det fleire ting inne i bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 har starta den etter chip byttet.. har bytta trigger føleren, ledningen har låge å gnagd på reimhjulet til vannpumpa... må få tak i en starter so kan eg få hive bilen på bukk og få litt fortgang i sakene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 eg har jo starter har eg sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hehe, orker ikkje under bilen på flatmark Har begynt å jobbe som anuker/signalmann hos Havyard, og har fått tilgang på grå skipslakk som eg tenkte eg kunne bruke under bilen, men må først ha bilen platerein under :/ kva trur folket om det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Platerein bil er herlig;) Skal du til å ribbe den under no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 heldige jævla så har en plass å stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 http://www.e30klubben.net/e107_plugins/ ... ?3249.last Din?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Jepp, det er min, kjøpte den av odd arne kvalsvik. Bilen blir penere i den blåfargen som skal på no, og litt breiere versjon av body Om du får med deg m20starter heim fra bergen, so kan det hende eg får lov inn på bukken for å skifte den og litt anna snaks, kanskje eg får begynne å slipe då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Jepp, det er min, kjøpte den av odd arne kvalsvik.Bilen blir penere i den blåfargen som skal på no, og litt breiere versjon av body Om du får med deg m20starter heim fra bergen, so kan det hende eg får lov inn på bukken for å skifte den og litt anna snaks, kanskje eg får begynne å slipe då Går nokk fint, men må jo inn med bilen min og ut med din etter kvar slipe økt..Må vel grunne for kvar gong då(?), men går jo relativt kjapt å slipe, om ein har mote og drevet med seg. Når det gjeld hjulbuar, treng ein jo ikkje bukk. Skal du skifte gulvet bak? Så du fekk blod på tann av lakkert underside? (pokalen har jo alltid ei bakside og;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Hehe, det har du helt rett i, pokalen er blank INNI og ja fekk blod på tann når eg slipte det lille på din, og såg kor lett det gjekk Lempa'n opp på to søyleren til jan egil er planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 På tide å vekke liv i tråden din! Skjedd noko meir? Klar for sommar no reknar eg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 På tide å vekke liv i tråden din! Skjedd noko meir? Klar for sommar no reknar eg med? Jau, er so mangen planer som svirrer rundt i hode no, har jo fått tak i en 3.6 m5 motor med kasse og ledningsnett osv. so no er eg helt forvirra om ka eg skal gjere.. får vel legge ut litt bilder når bilen er kommet på bukken igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå