|Ole| Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 har snakka med trimchip.com for lenge siden, mangler berre penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Heh, er nettop derfor en skal ha god tid med slike prosjekter har bursdag idag, og jaggu fekk eg buret på bursdagen min :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 grattis med bur og dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 veit du om verksted plass til neste veke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 heile veka eller? eg veit om ei garasje med bukk og tilgang på luft osv... vil koste eit par tusen kanske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 kjem an på kor lang tid eg bruker, problemet er som sagt økonomien hehe lurte på å snakke med Arild først men gjer en lyd om eg trenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Ja, eg er sjukmeldt for tia, eg kan vere med å hjelpe deg på dagtid om du vil, burde ikkje ta lange tida når du har alt komplett.. vi burde kanskje sjå litt på den løysninga på downpipe'n din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 høres bra ut eg må lage ei ny løysing på downpipen jah...eg må ha meg ei vband klemme trur eg...også gå ifra 3 til 2 toms til eg kjem under bilen, trenge ikkje 3 toms... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Fått gjort litt på motoren min idag og.. skulle sjekke hvilket motortype det var og gjekk på bmw for å sjekke serienummer på blokka for å få vite hvilken bil den var ifra osv... fekk vite fint lite men men.. ellers er eg veldig usikker på turbogrenrør, blir ikkje noke jalla kina drit som må sveises en gang i veka, så blir nok å kjøpe flenser og rør fra PPF og ta det derifra stemplene ute, og eg er i tvil om dreiinga.. blir vertfall bytta lager både på veiv og råde... som laga for kverandre :D Kom gjerne med innspill eller tips, akkuratt nå er det grenrør som skriker mest... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 bra størrelse på den turboen kor mykje kan den yte? Grenrør hmm...du får adapter til original eksos manifold da...dei pleie å holde har eg lest i en heil drøss med forum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Hm, nei gidder ikkje slike løysninger, det blir helt feil med tanke på eksos puls, og eksos hastighet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 man får litt meir motstand jah, men med den turboen der så klare du deg lenge å mange svensker som er E30 Turbo guruer anbefaler dette fordi det aldri sprekker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 oppdateringer på buret, kjem seinere idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 adapter grenerør er nokk en grei billig løsning. ppf sitt henger med til ca 400hk så da kan det ikke være så alt for dårlig. ser faktisk pent ut med det montert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 ppf sitt koster jo en del.. med tanke på ka det koster å lage eit, er det jo svindyrt.. sett vekk fra att det er en hælvettes jobb... Kor på internett får en kjøpt egen WG adapter som ligger imellom turbo og grenrør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå